Barnas skiskole: Tusenvis av barn skal ha det gøy på ski i vinter. Foto: Tuva Skare

Her er Skiforeningens vinteraktiviteter

Holmenkollmarsjen går av stabelen for 50ende gang og tusenvis av barn skal lære seg fiskeben og ploging. Skiforeningens aktivitetstilbud er variert.

Published 11/9/2023

Påmeldingen til alle vinterens aktiviteter åpner onsdag 15. november!

Dette skjer i vinter

2. desember 2023: Offisiell åpning av det nye Skimuseet i Holmenkollen – på dagen 100 år etter at museet åpnet dørene første gang i 1923.

3. desember 2023: Publikumsåpning av det nye Skimuseet i Holmenkollen med en rekke gode tilbud og aktiviteter.

3. desember 2023: Nissetur fra Sognsvann for barnefamilier. Dette arrangementet er gratis og åpent for alle.

Romjulen 2023: De første langrennskursene for voksne starter opp. Disse pågår hele vinteren. Påmelding åpner 15. november for alle kurs. Som medlem i Skiforeningen sparer du 700 kroner på kursavgiften.

Januar 2024: Barnas skiskole starter opp på mange ulike steder i og rundt Oslo. Påmeldingen åpner 15. november for Skiforeningens medlemmer og 22. november for resterende. Du sparer 465 kroner ved å være medlem. Det er barnet som skal delta som må være medlem. Husk å ha medlemsnummeret klart ved påmelding.

Lørdag 10. februar 2024: Holmenkollmarsjen gjennom Nordmarka. Påmeldingen åpner 15. november. Earlybirdpris ut året + at de 200 første påmeldte får 10% ekstra rabatt på Earlybirdprisen.

Søndag 11. februar 2024: Barnas Holmenkolldag i Holmenkollen. Påmeldingen åpner 15. november. I år har vi senket prisen på arrangementet for at enda flere skal ha muligheten til å være med. Medlemsprisen er nå 260 kroner. Det er også mulig å søke om friplasser.

Helgen før vinterferien 2024: OBOS familiedager i Oslo og Asker. Dette er gratis og åpent for alle. Vi låner også ut skiutstyr.

Vinterferien 2024: Åpne skidager i Oslo og Asker. Dette er gratis og åpent for alle. Vi låner også ut skiutstyr. Påmelding for barnehager og SFO/AKS. Mer informasjon kommer.

Festhelg: Lørdag 10. og søndag 11. februar blir det festhelg i Holmenkollen med Holmenkollmarsjen og Barnas Holmenkolldag på rad og rekke. Foto: Christian Haukeli.

Familiemedlemskap kan lønne seg

Hele familien: Medlemskap er for opp til to voksne og et ubestemt antall barn under 26 år i samme husstand.

En sum inkluderer alle: Alle i husstanden blir registrert med et eget medlemssnummer under hovedmedlemmets medlemskap. Med familiemedlemskap kan hele husstanden være medlem for en fast sum i året.

Alle får rabatt: Samtlige får alle de gode rabattene og fordelene som følger med medlemskap.

BLI MEDLEM HER

skiforeningenlogo

Du bidrar til Markas skiløyper!

Skiforeningen - kjærlighet til Marka siden 1883

Affiliates