Mitt Marka

Løypebas Ingrids beste Marka-tips

Løypebas Ingrid Bolstad Danielsen sørger for trikkeskinnespor i Nordmarka om vinteren. Dette er hennes sommerperler i samme område.
Få tipsene her

Ble hedret

Har lagt ned et enormt arbeid for friluftsliv i Marka

Mange hundre frivillige jobber året rundt med å legge til rette for utbredelse av skisport og friluftsliv.

Har du markabilde du vil dele? Send inn her: bilder@skiforeningen.no

Du står nå i overgangen på Nesåsen hoppbakke, står det på skiltet. Bakken ble bygget av Lørenskog Skiklubb i 1947.
Nesåsen hoppbakke i Lørenskog
Foto: Nina Didriksen, 09.05.2024
Bjørnholt gård antas å stamme fra kristen middelalder, men kan også være fra sen vikingtid, leser vi på dette skiltet ved turveien Losbylinja i Lørenskog.
Bjørnholt gård
Foto: Nina Didriksen, 09.05.2024
De to Feiringgårdene sees fra turveien Losbylinna. Gårdene antas å ha blitt ryddet i sen vikingtid, leser vi på plakaten.
Feiringgårdene
Foto: Nina Didriksen, 09.05.2024

Ingen sommercamp i Holmenkollen i år

Barnas sommercamp i Holmenkollen fornyer seg. Velkommen tilbake sommeren 2025! Sommerferietilbudet Friluftsglede går som vanlig i uke 33.