Bli med på fotokonkurranse

Del vinterens fineste markaopplevelser med oss, og du kan vinne en eksklusiv ullgenser fra Jean Paul.

Tekst: Trine Rom Giving/foto: Christian Haukeli

Publisert 15.02.2023

Send inn ditt blinkskudd til markamagi@skiforeningen.no, og bli med i vår fotokonkurranse. Vi velger ut fem vinnere, som hver får en genser i ypperlig ullkvalitet fra Jean Paul. Genseren, som originalt var en del av Jean Pauls vinterkolleksjon i 1992, ble relansert tidligere i vinter. Med sin tidløse, klassiske stil, er den like trendy i dag som for tretti år siden.

Fire personer

Kolleksjon: Jean Paul stiller med en flott ullgenser i premie til vinnerne. Det er fire ulike modeller og fem heldige vinnere skal plukkes ut. Foto: Christine Amdam

Vinnerbildene deles på Skiforeningens instagram og på skiforeningen.no når konkurransen er avsluttet.

Konkurranseperioden er fra onsdag 15. februar til og med tirsdag 28. mars 2023.

Konkurransevilkår

Marthe.jpg