God helg!

Både ski- og sykkelføre i Marka

• Sykkelrunden Maridalen - Sørkedalen er snøfri.
  • Enkelte steder prepareres det til 1. mai, sjekk føremeldingen.
  • Vil du ha kart i sommermodus, endre øverst til høyre i kartet her, eller i iMarka-appen.

Markastuenes åpningstider

Ring 4 mellom Maridalen og Sørkedalen er sykkelklar. Foto: Christine Amdam

Årlig event

Velkommen til generalforsamling

Vi ønsker medlemmer velkommen til generalforsamling tirsdag 7. mai kl 18 i auditoriet i Skimuseet. Her finner du sakspapirer og lenke til påmelding.

4. - 7. klasse

Markadager i august

Fortsatt noen få ledige plasser på vårt sommerferietilbud.

Friluftsglede

Har du markabilde du vil dele? Send inn her: bilder@skiforeningen.no

Det var fristende å ta en natt på DNTs Vikkelihytta i dag, med så flotte skiforhold rett utenfor døra.
Vikkelihytta i sol
Foto: Jørgen Øverbye, 27.04.2024
På skiltet til høyre i bildet vises kreativ pengeinnsamling for løypekjøring – med Kvikk lunsj som lokkemiddel. Selv om det var tomt for sjokolade, fungerte det på meg, det ble et bidrag til Bjerke og Nannestad løypelag.
Vel verdt et bidrag
Foto: Jørgen Øverbye, 27.04.2024
Det var allerede fra morgenen bra med folk i løypene rundt Marifjell denne siste lørdagen i april. De angret nok ikke på turen, for løypene som ble kjørt i går ettermiddag, var strøkne.
Mange på ski siste lørdag i april
Foto: Jørgen Øverbye, 27.04.2024

Ingen sommercamp i Holmenkollen i år

Barnas sommercamp i Holmenkollen fornyer seg. Velkommen tilbake sommeren 2025! Sommerferietilbudet Friluftsglede går som vanlig i uke 33.