«Markadatabasen» er Skiforeningens nettportal til Oslomarka, Mossemarka, Follomarka, Nesoddmarka, Hurummarka, Hadelandsåsene, Gjøvik, Toten, Land, Nannestad, Hurdal, Nes og Eidsvoll. Markadatabasen inneholder en omfattende presentasjon av turområder til inspirasjon og praktisk turplanlegging. Nedover på denne siden vises et tilfeldig utvalg av noe av det du finner i databasen. Bruk menyene på toppen, eller les en grundigere introduksjon til Markadatabasen.

Siste føremelding oppdatert 11.12.2018 00:05

Les hele føremelding nr 2925
Nok en fin skidag i vente!

Preppestatus for løypene oppdateres hele døgnet. Men teksten i føremeldingen legges ut hver morgen.... ........

En tilfeldig skitur

Les mer om tur nr 435
I Markadatabasen finnes det forslag til turer i Marka året rundt. Vinteren er her - kjenner du fo eksempel skituren «Lett runde fra Raufoss» i Gjøvik, Toten og Land? Klikk på bildet for å lese mer! Du kan også lese mer om markaområdet Gjøvik, Toten og Land.

Bli kjent med nye løyper i Markadatabasen!

Les mer om løype nr 1023
Kjenner du løypa Lysløypa Vanembukken - Skihytta i Moss i Mossemarka? Klikk på bildet for å lese mer om denne løypa! Du kan også lese mer om markaområdet Mossemarka.

Kjenner du stuene i Markadatabasen?

Les mer om stue nr 63
Markastuene er hyggelige turmål og finnes i alle deler av Marka. Kjenner du f.eks. stuen Skistua Gjøvik i Gjøvik, Toten og Land? Klikk på stuebildet for å lese mer om denne! Se også hvilke stuer er åpne denne uken.

Bli kjent med nye steder i Markadatabasen!

Les mer om sted nr 1249
Kjenner du stedet Sander i Lillomarka og Gjelleråsen? Klikk på stedet for å lese mer om dette stedet! Du kan også lese mer om markaområdet Lillomarka og Gjelleråsen.