Marka i sommermodus

Nå er supert å sykle

Skisesongen er over, og nå er det på tide å endre kartet over i sommermodus. Da får du oversikten over tusenvis av stier, skogsveier og trillestier. Det gjør du i iMarka-appen, eller her:

Markabussen begynner å gå så snart alle veier er snøfrie.

Planlegg turen her

Foto: Christian Haukeli

7. mai kl. 18

Velkommen til generalforsamling

Vi ønsker medlemmer velkommen til generalforsamling tirsdag 7. mai kl 18 i auditoriet i Skimuseet. Her finner du sakspapirer og lenke til påmelding.

Medlemsfordel

Gratis utetrening med Driv

Onsdag 8. mai kl. 7 kan du få verdens beste start på dagen i Slottsparken. Driv trening inviterer Skiforeningens medlemmer til en gratis treningsøkt.

Meld deg på

Foto: ByAksel

Har du markabilde du vil dele? Send inn her: bilder@skiforeningen.no

Langs de siste kilometerne av bomveien inn til Tryvannsstua møttes sommer og vinter 1. mai i år. De mest ihuga skientusiastene gledet seg over at Bymiljøetaten hadde kjørt en siste (?) prepareringsrunde dagen før, men de langt flere fotgjengerne gledet seg over sommerlige temperaturer.
Sommer og vinter langs Bomveien
Foto: Odd Stiansen, 01.05.2024
Det var varmt og godt i Vestmarka i dag, men et stykke opp fra Skoglund ventet skiføret. Bildet er tatt ved Godtland.
På maiføre i Vestmarka
Foto: Erik Unneberg, 01.05.2024
Det var mange som valgte en skitur på Bislingen 1. mai. Her er det snø nok til flere maiturer. Underveis møtte fotografen milsluker Morten Løchen nok en gang, han erklærte at dette var hans siste skitur denne sesongen.
På ski 1. mai
Foto: Nina Didriksen, 01.05.2024

Ingen sommercamp i Holmenkollen i år

Barnas sommercamp i Holmenkollen fornyer seg. Velkommen tilbake sommeren 2025! Sommerferietilbudet Friluftsglede går som vanlig i uke 33.