Holmenkollen / Kollensvevet, rappellering fra hopptårnet og frisbeegolf
En som svever i zipline

En spesiell opplevelse: Å ta ziplinen ned fra toppen av Holmenkollbakken, kan sammenlignes med å hoppe på ski i bakken. Nesten.

Kollens to mest spetakulære aktiviteter

Disse to opplevelsene står på mange av de besøkendes "bucket list".
Publisert 20.04.2023

Booking

Her kan du booke Kollensvevet (zipline) og rappellering fra Hopptårnet
Kollensvevet

Kollensvevet fra toppen av Holmenkollbakken

Alle kan hoppe i Holmenkollbakken! Kollensvevet er en zipline som fører deg trygt ned fra toppen av det ikoniske hopptårnet i Holmenkollen, akkurat som om du skulle hoppet med ski på beina! Den spektakulære ziplinen er 361 meter lang og har en høydeforskjell på hele 107,5 meter. Vi byr på spenning, moro og byens beste utsikt.

Kollensvevet passer for alle som veier mellom  30 og 115 kilo som er klare for å kaste seg ut. Vår eldste hopper så langt var 97 år gammel.

Kollenrapellen

Med den fantastiske utsikten over byen og fjorden er dette helt klart en av de råeste opplevelsene i Oslo. Du kan komme på drop-in eller reservere Kollensvevets rappell eksklusivt for din gruppe.

• Rappellen er 57 meter høy og åpen hele året.
  • Arrangerer du sommeravslutning, bursdag, utdrikkningslag, kick off, teambuilding eller fest? Har idrettslaget, venninnegjengen, bedriften eller foreningen din lyst til å gjøre noe utenom det vanlige åpningstider.
  • Vi har drop-in for rappell på enkelte tidspunkter. Da er det bare å møte opp. Du kan bruke gavekortet ditt eller betale på stedet.
Rappellering ned fra hopptårnet

Ned fra hopptårnet: 57 meter ganske så rett ned. En rå opplevelse, sider de som har gjort det.