Skjennungstua har fått ny farge i sommer

Skjennungstua åpnet igjen etter sommerferien denne helgen. Litt mindre varmt vær og mer vind enn vi har vært vant med sommer gjorde at det var flere mennesker i Marka enn på lenge, og ikke så rent få av dem fant veien til Skjennungstua. Disse kunne konstatere at hytta i løpet av sommeren har blitt malt i en ny farge, som i alle fall fotografen synes var meget kledelig.

Eldre bilder i kategori: Marka - sommer

I grønne omgivelser

Av Erik Unneberg

Skogsbilveien fra Huken til Breisjøen er en fin inngangsåre til Lillomarka. Selv om det har vært veldig tørt i sommer, er det fortsatt fint og grønt langs denne veien. Bildet er tatt ca. 230 moh., omtrent 400 meter fra parkeringsplassen ved pukkverket på Huken.

04 Aug 2018

Litt skygge, men mest sol på skogsbilveien mot Breisjøen

Av Erik Unneberg

Skogsbilveien fra pukkverket på Huken til Breisjøen er fin for å komme seg raskt innover i Lillomarka. I dag var det lettskyet, pent vær, og det ble store forskjeller i lys og kontrast langs veien.

Inn fra Huken

Av Erik Unneberg

Fra pukkverket på Huken, der det er parkeringsplass, går det skogsbilvei inn mot Breisjøen. Vi ser her starten på denne veien, som er fin å ferdes på både for syklister og turgåere.