Markadatabasen

Velkommen til «Markadatabasen», Skiforeningens nettportal til Oslomarka, Mossemarka, Follomarka, Nesoddmarka, Hurummarka, Hadelandssene, Gjvik, Toten, Land, Nannestad, Hurdal, Nes og Eidsvoll. Markadatabasen inneholder en omfattende presentasjon av turomrder til inspirasjon og praktisk turplanlegging. Nedover p denne siden vises et tilfeldig utvalg av noe av det du finner i databasen. Bruk menyen til venstre, eller les en grundigere introduksjon til Markadatabasen.

Siste fremelding oppdatert 19.05.2017 08:25
Les hele fremelding nr 2693

Vi takker av vinteren etter en noe uvanlig skisesong!
Lypekjringen er avsluttet i omrdene rundt Oslo, og vi takker for denne sesongen og nsker alle skilpere velkommen tilbake ... ........

En sykkelrute:
Les mer om sykkelrute nr 133

Kjenner du sykkelruta Stryken - Gjerdingdammen i Nordmarka nord? Klikk p bildet for lese mer om denne ruta! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Nordmarka nord og rutas startsted Stryken.

Et sykkelturforslag:
Les mer om tur nr 166

I Skiforeningens Markadatabase finnes det turforslag for turer i Marka ret rundt. N er det sykkelsesong, og kjenner du for eksempel sykkelturen «Lygnaturen p sommerfre» i Hadelandssene? Klikk p bildet for lese mer! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Hadelandssene.

Bli kjent med nye steder i Markadatabasen!
Les mer om sted nr 477

Kjenner du stedet Srkedalen i Brumsmarka? Klikk p bildet for lese mer om dette stedet! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Brumsmarka.

Bli venn med Skiforeningen p Facebook

Tips: Skiforeningen bruker Facebook til kommunisere med folk, svare p sprsml, legge ut bilder, lenker til nyheter etc. Ved flge oss er det lett holde seg oppdatert. Du finner oss p www.facebook.com/Skiforeningen.