Markadatabasen

Velkommen til «Markadatabasen», Skiforeningens nettportal til Oslomarka, Mossemarka, Follomarka, Nesoddmarka, Hurummarka, Hadelandssene, Gjvik, Toten, Land, Nannestad, Hurdal, Nes og Eidsvoll. Markadatabasen inneholder en omfattende presentasjon av turomrder til inspirasjon og praktisk turplanlegging. Nedover p denne siden vises et tilfeldig utvalg av noe av det du finner i databasen. Bruk menyen til venstre, eller les en grundigere introduksjon til Markadatabasen.

Skisesong til midt i mai
Les hele artikkel nr 1995

Vinteren gjorde comeback ikke mindre enn to ganger, og dermed ble det preparering helt til 13. mai i r. Men sesongen var svrt varierende. Det ble kjrt 20 000 frre kilometer med skilyper enn i fjorrssesongen.

En sykkelrute:
Les mer om sykkelrute nr 125

Kjenner du sykkelruta Bjrnholt - Kikutstua i Nordmarka syd? Klikk p bildet for lese mer om denne ruta! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Nordmarka syd og rutas startsted Bjrnholt.

Et sykkelturforslag:
Les mer om tur nr 326

I Skiforeningens Markadatabase finnes det turforslag for turer i Marka ret rundt. N er det sykkelsesong, og kjenner du for eksempel sykkelturen «Hurumlandet rundt» i Hurummarka? Klikk p bildet for lese mer! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Hurummarka.

Bli kjent med nye steder i Markadatabasen!
Les mer om sted nr 1552

Kjenner du stedet Gammelvangsmyra i Eidsvoll - Nes? Klikk p bildet for lese mer om dette stedet! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Eidsvoll - Nes.

Bli venn med Skiforeningen p Facebook

Tips: Skiforeningen bruker Facebook til kommunisere med folk, svare p sprsml, legge ut bilder, lenker til nyheter etc. Ved flge oss er det lett holde seg oppdatert. Du finner oss p www.facebook.com/Skiforeningen.