Markadatabasen

Velkommen til «Markadatabasen», Skiforeningens nettportal til Oslomarka, Mossemarka, Follomarka, Nesoddmarka, Hurummarka, Hadelandssene, Gjvik, Toten, Land, Nannestad, Hurdal, Nes og Eidsvoll. Markadatabasen inneholder en omfattende presentasjon av turomrder til inspirasjon og praktisk turplanlegging. Nedover p denne siden vises et tilfeldig utvalg av noe av det du finner i databasen. Bruk menyen til venstre, eller les en grundigere introduksjon til Markadatabasen.

Skisesong til midt i mai
Les hele artikkel nr 1995

Vinteren gjorde comeback ikke mindre enn to ganger, og dermed ble det preparering helt til 13. mai i r. Men sesongen var svrt varierende. Det ble kjrt 20 000 frre kilometer med skilyper enn i fjorrssesongen.

En sykkelrute:
Les mer om sykkelrute nr 510

Kjenner du sykkelruta Vassenden - Skrukkli - Trevatn stasjon i Gjvik, Toten og Land? Klikk p bildet for lese mer om denne ruta! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Gjvik, Toten og Land og rutas startsted Vassenden.

Et sykkelturforslag:
Les mer om tur nr 148

I Skiforeningens Markadatabase finnes det turforslag for turer i Marka ret rundt. N er det sykkelsesong, og kjenner du for eksempel sykkelturen «Lushaugen rundt fra Lygna» i Hadelandssene? Klikk p bildet for lese mer! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Hadelandssene.

Bli kjent med nye steder i Markadatabasen!
Les mer om sted nr 1248

Kjenner du stedet Langgata i Romerikssene - Nannestad? Klikk p bildet for lese mer om dette stedet! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Romerikssene - Nannestad.

Flg Skiforeningen p Twitter

Tips: Skiforeningen bruker Twitter til kommunisere med folk, svare p sprsml, legge ut lenker til nyheter og andre oppdateringer etc. Ved flge oss er det lett holde seg oppdatert. Du kan flge oss p www.twitter.com/skiforeningen.