Markadatabasen

Velkommen til «Markadatabasen», Skiforeningens nettportal til Oslomarka, Mossemarka, Follomarka, Nesoddmarka, Hurummarka, Hadelandssene, Gjvik, Toten, Land, Nannestad, Hurdal, Nes og Eidsvoll. Markadatabasen inneholder en omfattende presentasjon av turomrder til inspirasjon og praktisk turplanlegging. Nedover p denne siden vises et tilfeldig utvalg av noe av det du finner i databasen. Bruk menyen til venstre, eller les en grundigere introduksjon til Markadatabasen.

03.12.2016 01:05:
I Markadatabasen er det 1340 lyper, 5 prepareres i dag, 13 andre ble preparert i gr. Flgende marker har preparerte lyper i dag eller i gr, se dem p topografisk kart (Geodata) eller i fremeldingen for ditt omrde her:

KartFremelding
Kjekstadmarka Kjekstadmarka
Nordmarka nord Nordmarka nord
Romerikssene - Nannestad Romerikssene - Nannestad
Srmarka Srmarka
Hadelandssene Hadelandssene
Gjvik, Toten og Land Gjvik, Toten og Land

Les hele fremeldingen for mer informasjon eller denne oversikten over hvor det er preparerte lyper.

Siste fremelding oppdatert 03.12.2016 00:35
Les hele fremelding nr 2526

Fremeldingen i ny drakt

Preppestatus for lypene oppdateres hele dgnet. Men teksten i fremeldingen legges ut hver morgen.Te... ........

Bli kjent med nye lyper i Markadatabasen!
Les mer om lpe nr 414

Kjenner du lypa Asdltjern - Oppsalsetra i Vestmarka? Klikk p bildet for lese mer om denne lypa! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Vestmarka.

Bli kjent med skiturer i Markadatabasen!
Les mer om tur nr 291

I Skiforeningens Markadatabase finnes det turforslag for turer ret rundt. N som vinteren er her nsker vi vise fram noen av de mange skiturforslagene vi har laget. Kjenner du for eksempel turen «Gjvik - Oslo del 2 [Lygna - Grua]» i Hadelandssene? Klikk p bildet for lese mer! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Hadelandssene.

Bli kjent med nye steder i Markadatabasen!
Les mer om sted nr 1445

Kjenner du stedet Storsand i Hurummarka? Klikk p bildet for lese mer om dette stedet! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Hurummarka.

En bit av Marka

Tips: Markadatabasen dekker hele eller deler av 37 kommuner og fem fylker. Her finner du omfattende informasjon om Oslomarka, Mossemarka, Follomarka, Nesoddmarka, Hurummarka, Hadelandssene, Gjvik, Toten, Land, Nannestad, Hurdal, Nes og Eidsvoll. Oslomarka bestr av omrdene Kjekstadmarka, Vestmarka, Brumsmarka, Krokskogen, Nordmarka, Lillomarka og Gjellersen, Romerikssene, stmarka og Srmarka. Vi presenterer omrde for omrde, og viser deg oversiktskart, steder, bilder, lyper, sykkelruter osv. i det omrdet du vil bli bedre kjent med. Se oversikten over omrder her!