Markadatabasen

Velkommen til «Markadatabasen», Skiforeningens nettportal til Oslomarka, Mossemarka, Follomarka, Nesoddmarka, Hurummarka, Hadelandssene, Gjvik, Toten, Land, Nannestad, Hurdal, Nes og Eidsvoll. Markadatabasen inneholder en omfattende presentasjon av turomrder til inspirasjon og praktisk turplanlegging. Nedover p denne siden vises et tilfeldig utvalg av noe av det du finner i databasen. Bruk menyen til venstre, eller les en grundigere introduksjon til Markadatabasen.

19.01.2017 20:05:
I Markadatabasen er det 1344 lyper, 33 prepareres i dag, 32 andre ble preparert i gr. Flgende marker har preparerte lyper i dag eller i gr, se dem p topografisk kart (Geodata) eller i fremeldingen for ditt omrde her:

KartFremelding
Follomarka Follomarka
Kjekstadmarka Kjekstadmarka
Krokskogen Krokskogen
Lillomarka og Gjellersen Lillomarka og Gjellersen
Nordmarka nord Nordmarka nord
Nordmarka syd Nordmarka syd
Romerikssene - Nannestad Romerikssene - Nannestad
Srmarka Srmarka
Vestmarka Vestmarka
stmarka stmarka
Hadelandssene Hadelandssene
Gjvik, Toten og Land Gjvik, Toten og Land
Nesoddmarka Nesoddmarka
Mossemarka Mossemarka

Les hele fremeldingen for mer informasjon eller denne oversikten over hvor det er preparerte lyper.

Siste fremelding oppdatert 19.01.2017 10:08
Les hele fremelding nr 2573

Mildvr i et par dager

Det er i dag stort sett lettskyet vr og temperaturer mellom -6 og +7 grader p morgenen. Det skal bli veldig mildt i hyereliggende omrder, mens det e... ........

Bli kjent med nye lyper i Markadatabasen!
Les mer om lpe nr 552

Kjenner du lypa Korsstersvingen - Hgkorsplassen - Vatningsbakken i Hadelandssene? Klikk p bildet for lese mer om denne lypa! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Hadelandssene.

Bli kjent med skiturer i Markadatabasen!
Les mer om tur nr 294

I Skiforeningens Markadatabase finnes det turforslag for turer ret rundt. N som vinteren er her nsker vi vise fram noen av de mange skiturforslagene vi har laget. Kjenner du for eksempel turen «Rundt Svartvann fra Skoglund» i Vestmarka? Klikk p bildet for lese mer! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Vestmarka.

Bli kjent med nye steder i Markadatabasen!
Les mer om sted nr 1480

Kjenner du stedet Baltsrud i Nesoddmarka? Klikk p bildet for lese mer om dette stedet! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Nesoddmarka.

Snarvei fra side til side

Tips: Fra sidene som presenterer steder, sykkelruter, skilyper og turer, kan du enkelt finne en ny side uten bruke menyen til venstre. Det er bare skrive inn et navn (eller starten p en navn) i feltet nede til hyre. Test det her!