Markadatabasen

Velkommen til «Markadatabasen», Skiforeningens nettportal til Oslomarka, Mossemarka, Follomarka, Nesoddmarka, Hurummarka, Hadelandssene, Gjvik, Toten, Land, Nannestad, Hurdal, Nes og Eidsvoll. Markadatabasen inneholder en omfattende presentasjon av turomrder til inspirasjon og praktisk turplanlegging. Nedover p denne siden vises et tilfeldig utvalg av noe av det du finner i databasen. Bruk menyen til venstre, eller les en grundigere introduksjon til Markadatabasen.

30.03.2017 16:25:
I Markadatabasen er det 1357 lyper, 17 prepareres i dag, 28 andre ble preparert i gr. Flgende marker har preparerte lyper i dag eller i gr, se dem p topografisk kart (Geodata) eller i fremeldingen for ditt omrde her:

KartFremelding
Brumsmarka Brumsmarka
Follomarka Follomarka
Kjekstadmarka Kjekstadmarka
Krokskogen Krokskogen
Lillomarka og Gjellersen Lillomarka og Gjellersen
Nordmarka nord Nordmarka nord
Nordmarka syd Nordmarka syd
Romerikssene - Nannestad Romerikssene - Nannestad
Srmarka Srmarka
Vestmarka Vestmarka
stmarka stmarka
Hadelandssene Hadelandssene

Les hele fremeldingen for mer informasjon eller denne oversikten over alle preparerte lyper.

Siste fremelding oppdatert 30.03.2017 13:08
Les hele fremelding nr 2643

Muligheter for litt sludd og sn i dag
Det er i dag skyet vr med temperaturer mellom -1 og +2 grader p morgenen. Vi har noen dager med litt kjligere vr og det er meldt litt ned... ........

Bli kjent med nye lyper i Markadatabasen!
Les mer om lpe nr 309

Kjenner du lypa Srsetraveien - Bureheim - Torgetjern i Krokskogen? Klikk p bildet for lese mer om denne lypa! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Krokskogen.

Bli kjent med skiturer i Markadatabasen!
Les mer om tur nr 411

I Skiforeningens Markadatabase finnes det turforslag for turer ret rundt. N som vinteren er her nsker vi vise fram noen av de mange skiturforslagene vi har laget. Kjenner du for eksempel turen «Bjertnessjen rundt» i Romerikssene - Nannestad? Klikk p bildet for lese mer! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Romerikssene - Nannestad.

Bli kjent med nye steder i Markadatabasen!
Les mer om sted nr 665

Kjenner du stedet Msjen i Nordmarka nord? Klikk p bildet for lese mer om dette stedet! Du kan ogs lese mer om markaomrdet Nordmarka nord.

Et stort nett av sykkelruter

Tips: Du har oppe en side som presenterer en sykkelrute, og lurer kanskje p hvilke sykkelruter som gr videre fra det stedet der ruta stopper? Nederst p siden finner du disse rutene opplistet, med lengdeangivelse. P denne mten er hele nettet av sykkelruter knyttet sammen. Du kan rett og slett klikke deg rundt i hele i Marka! Test det her!