Sommerferieuke i Østmarka og Lillomarka

Velkommen til Friluftsglede – en sommerferieuke med spennende opplevelser og aktiviteter i skogen.

I august arrangerer Skiforeningen en liten sommerferieuke (man-tors) for barn som er klare for spennende dager med fisking, padling, klatring, bading, orientering og mye annet.

Friluftsglede foregår i Østmarka og i Lillomarka. Det er begrenset antall plasser, så det er smart å sikre seg plass allerede i dag.

Spørsmål og svar

Hvor arrangeres Friluftsglede?

Friluftsglede arrangeres to steder i august (uke 33).

Ulsrudvann

• Ligger i Østmarka. Enkel ankomst med både T-bane, buss og bil.
  • Instruktørene møter barna på T-banestasjonen eller parkeringsplassen ved Ulsrudvann.

Isdammen

• Ligger i Lillomarka, ved Årvoll i Oslo.
  • Enkel ankomst med både buss og bil.
  • Instruktørene møter barna på bussholdeplassen eller parkeringsplassen.

Når er det?

12. – 15. august, mandag - torsdag fra kl. 9 - 15 for begge steder.

Hvem passer det for?

Friluftsglede er for barn mellom 8 og 12 år (som skal begynne i 4. – 7. klasse høsten 2024).

Hva koster det?

Friluftsglede koster 1200 kroner. Det betales ved påmelding.

Kan jeg søke friplass?

• Skiforeningen tilbyr et begrenset antall friplasser til barn fra lavinntektsfamilier.
  • Friplass gir gratis deltagelse på Friluftsglede sommer.
  • Du kan søke ved å fylle ut følgende skjema og sende til: friplass@skiforeningen.no

Søk her

Sommer i skogen: Friluftsglede tilbyr fire dager med fine skogsopplevelser i august.