Føremelding for Krokskogen

Logoer for Aftenposten, Kvikk Lunsj, Gsport, Intersport, Tryg

Siste føremelding

2017-03-30 10:12:17

Ringkollen: Skiforeningen 30/3 kl. 06:11: Det er i dag -1 grader og overskyet vær. Total snødybde er 0-20 cm. I løpet av dagen skal det snø litt, men dette går over til regn i morgen. Det er fortsatt skiføre i Marka, men vinteren er på hell. Det er nå mange bare partier og issvuller. Kuldegrader om natten gir skarpt føre på morgenen, men det blir mykere utover dagen. Fra Ringkollen prepper vi ikke lenger, men fra Tverrsjøstallen vil Eggemoen ski preparere så lenge det er snø. Smøretips: Klister/Felleski.

Sollihøgda-Kleivstua: Skiforeningen 30/3 kl. 07:38: Det er i dag 0 grader og overskyet vær. Total snødybde er 0-15 cm. Det smelter godt om dagen nå. Så det er ikke lenger noe skiføre her oppe. Til og med i Djupdalsveien er nå mye isete partier og bare flekker. Takk for denne sesongen!

Sørkedalen: Skiforeningen 30/3 kl. 07:45: Det er i dag +1 grader og skyet vær. Total snødybde er 0-20 cm. Det er fortsatt mulig å gå på ski innover Gråseterveien, men det er mye is og bare flekker de første 3 km. Bedre forhold videre oppover, men det har minket mye på snøen også i høyden. Det er mye overvann nå. Smøretips: klister.
Heggelia holder fortsatt åpent.

By i Lommedalen: Bærum kommune 28/3 kl. 08:10: Vi har trolig kjørt sesongens siste tur innover fra Bybommen, med mindre det kommer mer snø. Det er variable forhold med stedvis isete partier frem til Tverrelva, men bedre forhold videre mot Løvlia.

Eineåsen: Bærum kommune 29/3: Vi har i dag preppet kunstsnøløypa ut fra Gruvemyra skistadion. Det er generelt ganske dårlige forhold, men mulig med en skitur for de ivrigste.

Bilder fra Krokskogen

Fortsatt brukbart på Gråseterveien
(Foto: Tom Ingebrigtsen, 28.03.2017)
Fortsatt brukbart på Gråseterveien
(Foto: Tom Ingebrigtsen, 28.03.2017)
I fristil over Lauvliflaka
(Foto: Erik Unneberg, 26.03.2017)
Hvite skyer over hvitt landskap ved Heggelia
(Foto: Odd Stiansen, 25.03.2017)

stuer med servering

Løvlia

Åpen ons-søn 10:00-16:00.
Sørsetra

Åpen fred 11:00-15:00, lør-søn 10:00-16:00.
Heggelia

Åpen lør-søn 11:00-16:00.
+ - Vis alle færre stuer med servering

stuer med servering

Storebekkbua

Løvlia

Åpen ons-søn 10:00-16:00.

Sørsetra

Åpen fred 11:00-15:00, lør-søn 10:00-16:00.

Heggelia

Åpen lør-søn 11:00-16:00.