Medlemssjef: Susanne Høyden Stiansens aller mest hektiske periode er om høsten. Foto: Christian Haukeli

– Løypearbeid er helårsarbeid

Forberedelsene til skisesongen pågår hele året, forklarer medlemssjef Susanne Høyden Stiansen. Derfor starter medlemsåret 1. september.
Tekst: Guri Leyell Skedsmo Foto: Christian Haukeli
Publisert 20.06.2023

– Om sommeren jobber løypemannskapet med sykkelveiene i Marka og trillestiler som binder sykkelnettet sammen. De fornye skiltene som viser deg vei på tur. Det er også nå de viktige forberedelsene til neste vinter skjer, forklarer medlemssjef Susanne Høyden Stiansen.

Medlemsår fra 1. september til 31. august

Dette er grunnen til at Skiforeningens medlemsår starter om høsten. Medlemsåret går fra 1. september til 31. august, uavhengig av når på året man melder seg inn. I sommerhalvåret pågår det aller viktigste arbeidet: Nemlig omfattende forberedelser til skisesongen.

–  Medlemmene våre bidrar til at vi kan levere et godt produkt år etter år. Medlemskontingenten går direkte til arbeidet i Marka, som skispor, skilting og stuedrift. Støtten betyr at vi kan lage skiløyper i verdensklasse, og gi deg gode Marka-opplevelser året rundt.

3 gode grunner til å være medlem

• 2200 km med skiløyper
  • Alltid siste nytt om preppestatus i føremeldingen
  • 13 små og store markastuer
skiforeningenlogo

Du bidrar til Markas skiløyper!

Skiforeningen - kjærlighet til Marka siden 1883