En hyllest til deg

Takket være Skiforeningens medlemmer kan vi lage mil på mil med skispor, rydde stier, sette opp skilt  og legge til rette for at alle skal kunne bruke Marka. Denne filmen er til deg.
Publisert 27.02.2023

Som medlem er du vår viktigste ambassadør, og du bidrar til skiglede og fantastiske opplevelser. I løpet av en vinter kjører løypebas Andreas Henriksen og hans kollegaer hundrevis av mil med flotte skiløyper. Vi håper du har en fin skisesong, og nyter fine stunder i Marka.

Har du delt løypebas Andreas' personlige hilsen?

Filmen som du har mottatt, har vi laget som en hyllest til deg. Kjenner du noen som burde vært en del av markafellesskapet? Da håper vi du deler filmen - og inviterer andre inn. under filmen du mottok er det et skjema for videredeling.

Er du medlem og ikke mottatt filmen? Da kan det være vi mangler kontaktinfo på deg. Send en epost til post@skiforeningen.no, så hjelper vi deg.