Kjentmannshåndboken 2018-2021

Kjentmannshånboka 2018-2021

Ny utgave av Kjentmannshåndboka!

Denne boken lanserer 02.sept, bli med på lanseringen og her kan du kjøpe boken rykende fersk, les mer her

Du kan også kjøpe boken her i nettbutikken nå eller over disk i skiforeningens hus fra 03.sept oppe i Holmenkollen. Bøker bestilt nå sendes ut 03.sept

Dette er Kjentmannshåndbok nr. 15 etter relanseringen i 1990. Igjen håper vi at denne populære turkameraten vil gi deg inspirasjon til varierte turer i Maka både sommer og vinter. For nye venner har vi repetert noen klassiske poster. Til de som har fulgt oss noen år blir det selvfølgelig noe «nytt». Håndboken beskriver hver enkelt post, historikken, utsikten eller artige naturfenomener. Vi gir en anbefaling om posten er egnet på sommer- eller vinterføre og om den er barnevennlig eller ikke.

Det er som tidligere satt ut 50 poster fordelt på alle marker rundt Oslo, fra Hurumlandet og Kjekstadmarka i sør, til Vestmarka i vest og Krokskogen, Nordmarka og Romeriksåsene i nord, Østmarka i øst og til Sørmarka i sørøst. Postene står ute i 3 år og du kan løse inn et Kjentmannsmerke i gull, sølv eller bronse etter å ha tatt hhv. 40, 25 eller 15 av postene.

Les mer: Alt  du trenger å vite om Kjentmannshåndboken og Kjentmannsmerket.

Dette er den 15. utgaven av Kjentmannshåndboken siden relanseringen i 1990.

Pris:

Ordinær pris NOK 380,-