Det snør ikke spor

Spørsmål & Svar

Her vil du finne svar på mange av de mest stilte spørsmålene

Medlemservice hjelper deg

Har du spørsmål eller endringer vedrørende ditt medlemskap kan dette rettes til vår medlemsservice.

Ønsker du å endre medlemskategori til familiemedlemskap så kan du benytte dette skjemaet.

Andre henvendelser
Generelle henvendelser om organisasjonen og tilbudet vårt kan rettes til administrasjonen:

 

Ofte stilte spørsmål om medlemskap:

Hvordan kan jeg bli medlem i Skiforeningen?  Klikk her for å bli medlem
Hvor finner jeg medlemsnummeret mitt? Medlemsnummeret finner du på medlemskortet ditt. Du kan eventuelt også sende en mail til til medlem@skiforeningen.no så hjelper vi deg.
Når lønner det seg å tegne familiemedlemskap?  Om dere er to voksne og et ubestemt antall barn under 26 år i samme husstand, lønner det seg å tegne familiemedlemskap.
Jeg vil gjerne gi bort medlemskap i gave, har dere gavemedlemskap som går over flere år? Det å gi bort et medlemskap i Skiforeningen er populært, og det er flere måter å gjøre dette. Du kan gi bort et livsvarig medlemskap som gave eller du kan betale kontingenten for et eller flere år for den du ønsker å gi medlemskapet til. Ønsker du å gi bort et medlemskap for et år kan du gjøre dette her direkte og mottageren vil motta medlemskortet så fort vi har fått betalingen fra ditt kortselskap. Ønsker du å gi bort for en lengre periode eller kanskje et livsvarig medlemskap og skal overrekke dette ved en spesiell anledning kan du sende en mail til medlem@skiforeningen.no eller ringe 22923200 så hjelper vi deg og får alt på plass.
Jeg har endret adresse. Hvordan får jeg rettet opp i det i forhold til min medlemsinformasjon? Du kan melde adresseforandring i medlemsappen eller på e-post til medlem@skiforeningen.no
Hvordan sier jeg opp mitt medlemskap?  Det kan du gjøre ved å sende en e-post til medlem@skiforeningen.no, eventuelt ringer 22923200 til vårt sentralbord og medlemsservice
Hva er fordelene mine som medlem?  For en oppdatert oversikt over dine medlemsfordeler, klikk her. 
Hvordan brukes medlemskontingenten?  Medlemskontingenten sikrer Skiforeningens tilrettelegging i Marka med preparering, skilting og merking av skiløyper, skilting av sykkelveier og etablering av trillestier. Ved å ha mange medlemmer bekrefter og styrker Skiforeningen posisjonen som en av de viktigste aktørene innen friluftsliv og idrett. Vi takker alle våre medlemmer for støtten til Marka-arbeidet.

 

Ofte stilte pørsmål om ski- og sykkelbussen: 

Hvordan melder jeg meg på skibussen?  Skibussen går hver helg fra januar til Palmehelgen i påsken. For å være med må du melde deg på via vår nettpåmelding. For lørdagsbussen må du melde deg på innen fredag kl. 14, og for søndagsbussen må du melde deg på innen lørdag kl. 13. Husk at påmeldingen er bindende. 
Hvor betaler jeg for tur med skibussen? 

Du betaler for ski og sykkelbussen når du medler deg på her på våre nettsider. Det er ikke mulig å betale på bussen til sjåfør.

Klikk her for Skibuss

Klikk her for Sykkelbussen

Hvordan melder jeg meg på sykkelbussen?  Sykkelbussen går lørdager og søndager til Ringkollen fra medio mai til medio oktober. For å være med må du melde deg på via vår nettpåmelding. For onsdagsbussen må du melde deg på innen tirsdag kl. 14, og for helgebussene må du melde deg på innen fredag kl. 14. 
Hvor betaler jeg for tur med sykkelbussen?  Så lenge du har meldt deg på i forkant kan du betale på bussen. Det må være i kontanter, og helst nøyaktig beløp. Dersom du er medlem – ta med kvittert medlemskort slik at du får rabatt.

 


 

 
 

Samarbeidspartnere