Avdukning av bronserelieff i Skimuseet

Torsdag 15. mars avduket Nadia og Jacob Stolt-Nielsen jr. et relieff i Skimuseet. Relieffet er laget av billedhuggeren Per Ung i anledning ekteparets gave til Skimuseet i 1999.

Skimuseets nybygg ble åpnet 31. mai 1999 av HM Kong Harald. Jakob Stolt-Nielsen jr. og hans hustru Nadia sjenket en gave på hele 10 mill. kroner til utvidelse Skimuseet.

Flere bilder

Skiforeningen generelt - eldre nyheter

15 Mar 2001

World Cup avslutning Skiskyting i helgen!

Av Skiforeningen | Skiforeningen generelt

Etter en kjempeåpning av de norske utøverene på sprintdistansene fredag er det er duket for flere spennende dueller når verdenseliten fortsetter med jaktstart på lørdag og fellesstart på søndag. Alt er lagt til rette for en svært spennende, underholdene og publikumsvennelig helg. Været skal endre seg fom ikveld og det er meldt om oppholdsvær og tildels fint vær resten av helgen. Les mer.

Startliste for lørdagens jaktstart menn/kvinner samt resultatliste sprint - klikk her

15 Mar 2001

Barnas Holmenkolldag - søndag 25.mars

Av Skiforeningen | Skiforeningen generelt

Det nærmer seg raskt 25. mars og den store skifesten for barna. Asgeir "sjefen over alle sjefer" er årets gjestespeaker og vil gjøre dagen uforglemmelig for alle barna. En annen gledelig nyhet er at HKH Prinsesse Märtha Louise skal være til stede og telle ned til start kl. 09.00. Ta med barna i Holmenkollen 25. mars og la de få oppleve denne fantastiske dagen. Les mer

14 Mar 2001

Resultater fra Ungdomsstafetten

Av Skiforeningen | Skiforeningen generelt

Skiforeningen har dessverre ikke fått lagt ut resultatene fra ungdomsstafetten på samme måte som de andre resultatene foreløpig. Dette kommer imidlertid senere. Resultatene finnes dog på Hegos hjemmesider.