God påske

Milevis med nykjørte løyper

• Løypemannskapet preparerer så lenge det er kaldt på natten
  • Best forhold i høyden
  • Lokale variasjoner - les føremeldingen for ditt område

Se føret i dag

Telttur: Per, Finn, mamma og pappa har vært på påske-ekspedisjon i Nordmarka. Foto: Morten Biong Nilsen

God påske!

Skiføret er sikret

Føremeldingen oppdateres med fyldige rapporter fra løypekjørerne hver morgen gjennom hele påsken. Mange markastuer holder åpent hver dag. Lei ski? Still inn iMarka-appen på "brøytede veier" og finn frem til fine fotturer.

Våre påsketips

Barnas Marka

Turtips for de yngste

Barnas Marka er Skiforeningens nye turtipsportal for barnefamilier. Her kan du søke på turer etter lengde og geografisk område.

Gå til Barnas Marka

Har du markabilde du vil dele? Send inn her: bilder@skiforeningen.no

Det var heller labert besøk på Løvlia onsdag i påskeuken. Regn i lavlandet og gråvær  holdt nok mange hjemme, selv om skiføret var fint.
God plass på Løvlia
Foto: Erik Unneberg, 27.03.2024
Det var tåke og dårlig sikt på myrene nord for Løvlia. Til tross for noen plussgrader var føret bra, i hvert fall for vi som gikk på zeroski.
Tåke i høyden
Foto: Erik Unneberg, 27.03.2024
Noen jorder nær Tyrifjorden er blitt mer eller mindre våtmark etter uværet i fjor sommer. Her lander diverse fugler på trekk. Vi så hundrevis av gjess, antagelig flest kortnebbgjess, og veldig mange sangsvaner. I bakgrunnen skimtes Krokskogen, der det fremdeles er fine skiforhold.
Midlertidig landingsplass
Foto: Nina Didriksen, 27.03.2024

Ingen sommercamp i år

Barnas sommercamp fornyer seg - velkommen tilbake sommeren 2025! Sommerferietilbudet Friluftsglede går som vanlig i uke 33.