Holmenkollmarsjen

Gå i mål i Holmenkollen med venner og familie!

Inviter venner og familie til Holmenkollen 10.februar!

Holmenkollmarsjen med målgang i Holmenkollen er en fantastisk opplevelse for løperne. Mange har venner og familie i nærheten, og vi oppfordrer alle til å heie "sine" og andre deltakere i mål!

Vi arrangerer heiakonkurranse for store og små (betinger gruppe på 2-6 personer), deler ut flagg og giveaways til de første som kommer, og maler norske flagg i ansiktene til de som ønsker. Alt dette får der info om i tribunekafeen. Vi har dyktige speakere og god musikk som sørger for god stemning, det er bare å glede seg!

Og ikke nok med det. "Farmen"-Stine har meldt seg på rennet over 54 km, til tross for at hun tidligere kun har gått 18 km på ski. Hun fortjener virkelig god heiing når hun kommer i mål!

I tillegg har hele fjorten deltakere fra henholdsvis Padlelandslaget og Rolandslaget utfordret hverandre til duell. Hvem blir best? Blir det spurtdueller? Dette blir det spennende å følge med på!

For de som er opptatt av skihistorie: Etter kl. 15.00 kommer det hele 15 skiløpere samlet til mål. De har utstyr og bekledning fra 50-100 år tilbake i tid. Her er en del av gjengen:

Alt dette, og mer, kan dere oppleve som tilskuere under Holmenkollmarsjen. Og blir dere sultne har vi kafé på tribunen med gunstige priser.

Håper vi sees!