Holmenkollmarsjen

Gjennomgang Holmenkollmarsjen

Bli med på gjennomgang av Holmenkollmarsjen søndag 28. januar, 2018!

Vi har gleden av å invitere til tjuvstart på årets Holmenkollmarsj søndag 28. januar. Løypebasene våre er klare og sørger for at Holmenkollmarsjen 54 km og 25 km er nypreparert for oss.

Bussene kjører til start for 25- og 54 km presis kl. 08.30. Skiforeningen blir med bussene fra Frognerseteren (store p-plassen bortenfor Frognersteren friluftssenter), og vår gode samarbeidspartner Intersport blir med bussen fra Schweigaardsgate utenfor Oslo Bussterminal (står på reguleringsplass retning Gamlebyen). NB! Ingen organisert returtransport etter endt skitur.

Påmeldingsfrist er fredag 26. januar kl. 12.00

Det er muligheter for å få smørehjelp før avreise, men vi oppfordrer alle til å smøre etter smøretips som blir kommunisert i forkant.

Vi avslutter turen når vi kommer frem til Frognerseteren, da det er arrangement i Holmenkollen denne dagen.

Løypene er ikke merket, så alle må selv være i stand til å finne veien. Se link til kart lenger ned. Husk skismøring, mat og drikke i sekken. Påmeldingsgebyret på 50 kr dekker deler av kostnadene for buss til Sørkedalen.

Klikk her for løypekartet til begge traseer (NB: stor fil)

Klikk her for påmelding

Velkommen, og god tur!