Barnas skiskole

Ofte stilte spørsmål

Her finner du kanskje svaret på det du lurer på.

Barnas skiskole

Hvordan melder jeg meg på helgeskiskolen?

Påmeldingen skjer elektronisk i perioden november - januar hvert år.

Info om påmelding til helgeskiskolen finner du her

Hvordan melder jeg på barnet mitt på skiskole sammen med barnehage/SFO/AKS?

For å kunne melde barnet ditt på Barnas skiskole hverdag, må barnehagen/SFO/AKS være påmeldt til skiskolen. Dersom du er i tvil om din barnehage/SFO/AKS skal delta kan du kontakte oss på 22 92 32 00.

Du kan lese mer om Barnas skiskole hverdag her

Hvorfor skal ditt barn delta på skiskolen?

Målet er at barna skal ha det gøy på ski, utvikle seg og oppleve mestringsfølelse gjennom lek og aktiviteter.

Får jeg rabatt på kursene som medlem?

Du får medlemsrabatt kun på våre helgekurs.

Bli medlem her

Hvor mange kursdager er det på Barnas skiskole?

Barnas skiskole går over fem uker i januar og februar. Barna deltar én dag pr. uke og hver kursøkt varer i 75 minutter på hverdag og 60 minutter på helg.

Hvor foregår Barnas skiskole og hvordan kommer jeg meg dit?

Skiforeningen arrangerer skiskole på ti ulike steder i Oslo-området.

Les om hvert enkelt sted her

Hvordan kan jeg bli skileikinstruktør?

For å jobbe som instruktør på Barnas skiskole må du være glad i å jobbe med barn og like å være ute i all slags vær. I tillegg må du gjennomføre et instruktørkurs som Skiforeningen arrangerer for sine instruktører i desember hvert år. Vi er stadig på utkikk etter instruktører til alle våre prosjekter. Ta gjerne kontakt med oss.

Send oss en mail

Hvor arrangeres Barnas Holmenkolldag

Barnas Holmenkolldag arrangeres i Holmenkollen skianlegg. I tillegg har vi har syv lokale arrangementer. Disse er i Enebakk, Gjøvik, Hakadal, Oppegård, Ringkollen, Røyken og Hemsedal.

Får jeg rabatt på startnummer til Barnas Holmenkolldag dersom jeg har deltatt på skiskolen?

Alle som deltar på skiskolen, mottar en rabattkode som kan benyttes ved påmelding til Barnas Holmenkolldag. For å benytte rabattkode må du kjøpe billett gjennom vårt påmeldingssystem på nett. Det er også mulig å kjøpe startnummer på arrangementsdagen, men det er da kun Skiforeningens medlemsrabatt som gjelder.

Er det andre ting vi burde hatt med på denne siden?

Vi ønsker at alle skal finne frem til det de lurer på på en enkel måte. Send oss gjerne en E-POST angående det du lurer på.