Holmenkollen

Julebord i Kollen

Om du ennå ikke har planlagt årets julebord og har lyst på et unikt lokale er Holmenkollen stedet for en litt annerledes opplevelse.

I Holmenkollen befinner du deg på en arena med lange skihistoriske tradisjoner som vil gi en unik ramme for ditt arrangement. Ta med dine kollegaer eller venner på julebord på toppen av Oslo.

Hopptårnet

Spis midddag 64 meter over bakken med byens beste utsikt i bakgrunnen. Hopptårnet kan leies eksklusivt etter åpningstid, og det er plass til opptil 16 personer sittende. Les mer om tårnet her

Pris: På forespørsel

VIP-losjen

VIP-losjen hopp ligger rett på siden av hoppbakken og har fantastisk utsikt over Oslo by og Holmenkollen Nasjonalanlegg. Lokalet er flott innredet. Den har en egen takterrasse med fantastisk utsikt over Oslo og Holmenkollen arena. Lokalet gir deg en unik mulighet til å skape en litt annerledes dag med kollegaer, kunder eller venner. Les mer om VIP-losjen her.

Pris: Hel kveld 15 000,- (eks. mat/drikke)

Omvisning i Skimuseet

Middag kan gjerne kombineres med en omvisning i Skimuseet. Våre flinke guider tar deg med på en unik skihistorisk reise gjennom museet. Les mer om omvisninger her.

Mat og drikke

Mat leveres av vår samarbeidspartner Elvebredden Catering.

Driftsansvarlig Jeanette Hansen, jeanette.hansen@skiforeningen.no

Driftskoordinator Lene Skretteberg, lene.skretteberg@skiforeningen.no