1. Personopplysninger

Når du melder deg inn i Skiforeningen eller på et kurs, en aktivitet eller et arrangement, ber vi om personopplysninger fra deg. Vi behandler personopplysningene forsvarlig og i samsvar med personvernloven.

Skiforeningen kan bruke dine personopplysninger for kommunisere med deg om medlemskapet ditt eller kjøp du har gjort hos oss. Vi videreformidler ikke personopplysninger til andre parter.

Vi har databehandleravtaler med alle våre tekniske leverandører, som sikrer at personvernloven følges.

Skiforeningen

Brukes av publiseringssystemet for å holde rede på de unike brukerne som besøker nettstedet til enhver tid.

Google Analytics

Google kan også overføre denne informasjonen til tredjeparter hvis dette kreves iht. lov eller i tilfeller hvor tredjeparter behandler informasjonen på vegne av Google. Google vil ikke koble din IP-adresse med annen informasjon Google har.

Skiforeningen bruker Google Analytics for å analysere bruken av sine nettsider. Vi får informasjon om hvilke sider som er mest besøkt, hvor brukerne kommer fra, på hvilke tidspunkter sidene er mest besøkt, hvordan brukeren beveger seg på siden osv.

Vimeo

Vimeo er en tredjeparts modul som brukes til visning av videoinnhold på nettsidene. Klikker du på en video på skiforeningen.no som ligger på Vimeo, vil Vimeo loggfører treff og visninger.

Se Vimeos personvernerklæring.

Hotjar

Hotjar analyserer bruksmønstre på skiforeningen.no. Informasjonen om en brukers atferd, inkludert IP-adresse, sendes til Hotjar og lagres på servere i Irland. Hotjar anonymiserer IP-adresser slik at enkeltbrukere ikke kan identifiseres.

Se Hotjars personvernerklæring

EPI-MAR-

Brukes av publiseringssystemet for å optimalisere innhold basert på A/B-testing på enkelte sider. Id'en er unik for hver bruker og inneholder informasjon om hvilken test som kjører og hvilken versjon brukeren har blitt eksponert for. Dette er for at brukeren skal få opp samme innhold så lenge testen pågår.

BIGipServer

Brukes av lastbalanserer (fordeling av trafikk til ulike servere) for å øke ytelsen på nettstedet.

Cxence

Brukes til å vise betalte annonser fra eksterne annonsører på skiforeningen.no.

Se Cxenses personvernerklæring.

3. Ansvarlig databehandler

Det er generalsekretæren i Skiforeningen som har ansvaret for personopplysninger som samles inn. Vedkommende er ansvarlig for at det gjennomføres internkontroller, og at eventuelle avvik fra retningslinjer og lovverk meldes inn og rettes.

Har du spørsmål, kontakt oss på post@skiforeningen.no eller 22 92 32 00.

Affiliates