Om oss

Hver eneste dag jobber vi i Skiforeningen for å skape gode Markaopplevelser og enestående opplevelser i Holmenkollen. Fra stiftelsen i 1883 har vårt formål hele tiden vært å arbeide for «utbredelse av ski-idrett og annet friluftsliv. Foreningen formidler skihistorie og arrangerer skirenn i Holmenkollen. Foreningen er åpen for alle.»

Takket være våre medlemmer kan vi legge tilrette for gode Marka-opplevelser sommer og vinter. Vi fremmer også skiidretten gjennom Norges største skiskole, og massemønstringene Holmenkollmarsjen og Barnas Holmenkolldag. Skiforeningen har ansvar for tilrettelegging for idrett, aktiviteter og arrangementer i Holmenkollen nasjonalanlegg.

Skiforeningen eier 50 prosent av Holmenkollen Skifestival, som arrangerer verdenscupen i nordisk og skiskyting i Holmenkollen.

Vi eier Skimuseet og driver Holmenkollen kultur- og turistanlegg som er Norges mest besøkte turistanlegg. Foreningens arbeid finansieres i all hovedsak av medlemskontingenten og støtte fra gode samarbeidspartnere. Vår visjon er: Skiforeningen setter spor!

KONTAKT OSS

Ta kontakt med Skiforeningens medlemsservice hvis du har spørsmål om ditt medlemskap. Ha gjerne ditt medlemsnummer klart. Øvrige henvendelser rettes til administrasjonen.

SKIFORENINGENS MEDLEMSSERVICE

Telefon: 22 92 32 00

E-post: medlem@skiforeningen.no

Åpningstider i Skiforeningens hus: Alle hverdager mellom kl. 09:00 - 15:00.

Skiforeningens Hus stenger kl 12:00 onsdag 19.desember grunnet internt arrangement

Skiforeningens administrasjon

Generelle henvendelser om organisasjonen og tilbudet vårt kan rettes til:

E-post: post@skiforeningen.no

Adresse: Skiforeningen, Kongeveien 5, 0787 Oslo

Organisasjonsnummer: 946175986

Kommunikasjonssjef Trine Rom Giving besvarer spørsmål fra media.

E-post:trine@skiforeningen.no

Skiforeningens lokalutvalg

Har du spørsmål om aktiviteter eller tilbud i de ulike lokalutvalgene, er det fint om du kontakter dem direkte.

Finn ditt lokalutvalg her.

Affiliates