– Vi er veldig glad for å få med Toyota på laget til Skiforeningen. Toyota og Skiforeningen er to sterke merkevarer med lange tradisjoner og med fokus på kvalitet, så dette er en god match, sier kommersiell leder Magnus Sandnes.
Bauda som eier Toyota og Lexus forhandlerne på Østlandet, har en lang tradisjon og er opphavet for at merket kom til Norge for 60 år siden. Igjennom flere generasjoner har fokuset på kvalitet, trygghet og forutsigbarhet vært noen av kjerneverdiene som har bidratt til at merkene topper alt av kundetilfredshetsundersøkelser i en årrekke.
– Vi er stolte av å kunne innlede et samarbeid med Skiforeningens drift i Holmenkollen og Marka. Internt vil vi bruke dette til å engasjere og motivere våre medarbeidere til aktivitet og frivillighet. Samtidig som vi vil kunne gi øvrige medlemmer av foreningen noen hyggelig tilbud i fremtiden, sier Markedsdirektør i Bauda Thomas Evjenn.
Skiforeningen er avhengig av en god bilpark for å kunne ivareta aktiviteten i Holmenkollen og til vedlikehold og drift av stuene i Marka.
– Bilene fra Toyota er naturligvis elektriske, det er veldig viktig for oss, sier Sandnes.
Toyota erstatter tidligere samarbeidsparter og har en langsiktig tanke rundt samarbeidet med Skiforeningen i årene som kommer.