Holmenkollmarsjen

Bli med på vinterens vakreste eventyr!

Vi inviterer til årets fineste tur gjennom Nordmarka.

Lørdag 10. februar går startskuddet for den 45. utgaven av Holmenkollmarsjen. Tusenvis av glade skiløpere skal samles i Sørkedalen for å gå Norges flotteste turrenn gjennom indrefileten av Nordmarka. Våre løypebaser gjør sitt ytterste for at du skal få en god opplevelse. Du trenger ikke være topptrent for å oppleve den mest spektakulære turen gjennom Nordmarka. Etter 25 km eller 54 km venter våre flotte frivillige på å gi deg topp service i Holmenkollen Nasjonalanlegg.

Holmenkollmarsjen har siden begynnelsen i 1974 vært kjent for lave skuldre og den gode stemningen. Det er tett mellom matstasjonene, på Kobberhaugen kan du glede seg til kaffe, boller og smågodt. Vi i Skiforeningen er svært opptatt av at alle deltakere skal få en opplevelse de kan skrive hjem om. Med lave skuldre og Nordmarka for dine føtter ligger alt til rette for en fantastisk naturopplevelse. Vi kan selvfølgelig også love deg gode smøretips og hjelp på veien til godt feste og god glid.

Ikke nøl – bli med på en uforglemmelig dag i Nordmarka og Holmenkollen. Under kan du se hvorfor du ikke kan gå glipp av Norges vakreste turrenn!

Påmeldingen åpner 18. oktober.

Affiliates