Velkommen til Barnas Holmenkolldag

Bli med på verdens største barneskirenn i Holmenkollen søndag 26. mars!

Søndag 26. mars 2017 arrangeres Barnas Holmenkolldag for 45. gang i Holmenkollen. Det er igjen klart for barnas store dag. Dette er dagen de voksnes ønsker og behov legges til side, og barna står i sentrum.

Startnummer kan kun kjøpes i Holmenkollen søndag 26. mars.

Holmenkollen gjøres klart til fest denne dagen, og barna får gå i akkurat de samme løypene som proffene går i under verdenscupene i langrenn og skiskyting helgene før. Dette er en dag som foregår på barnas premisser. Barnas Holmenkolldag er ingen konkurranse der barna skal måle krefter mot hverandre. Dette er et arrangement for alle barn som ønsker å tilbringe en flott vinterdag i Holmenkollen.

LES MER: Ofte stilte spørsmål.

Du trenger ikke å ha egne ski for å være med på Barnas Holmenkolldag. Skiforeningen låner ut ski, staver og skisko gratis på arrangementsdagen. Skulle du være i tvil om hva dere bør smøre med er det ingen grunn til bekymring. Det er hyret inn et eget smøreteam som bistår alle som trenger det på den store dagen.

Startnummer kan kun kjøpes i Holmenkollen søndag 26. mars.

Vi gleder oss til å ønske tusenvis av deltakere og foreldre velkommen til en fantastisk dag i Holmenkollen 26. mars!

LES MER: Oversikt over arenaen og løypene på Barnas Holmenkolldag.

Her kan du se et lite tilbakeblikk til Barnas Holmenkolldag i 2015:

Affiliates