Vi har nye nettsider!

Endelig er første versjon av Skiforeningens nye hjemmesider lansert. Her kan du lese mer om veien videre.

Siden høsten 2013 har Skiforeningen ønsket seg nye websider. Våre gamle gjorde nytten og var godt besøkte, men vi fikk henvendelser på brukervennlighet og oppdatert design. Samtidig ønsket vi å integrere våre ulike løsninger som innmelding, kurspåmelding og nettbutikk bedre sammen.

Første steg på veien er sidene slik de er nå. Nå går vi igang med å utvikle "gullet vårt" - nemlig Markadatabasen. Det er her du finner føremelding, turplanlegger og tips til hvordan du får en best mulig Markaopplevelse, sommer som vinter. Markadabasen er utviklet av frivillige ildsjeler gjennom en periode på 20 år. Faktisk var Skiforeningen en av de første som i det hele tatt var på nett, da internett gjorde sitt inntog på 90-tallet.

Fordi Markadatabasen er så kompleks er det også svært omfattende å utvikle denne i "ny drakt". Vi er imidlertid i gang med dette arbeidet når du leser dette og håper at også Markadatabasen snart kan fremstå i samme stil som disse sidene.

Er det ting du savner, eller ikke finner igjen? Forsøk å bruke søke-feltet øverst til venstre først.

Har du innspill til hvordan sidene kan bli bedre? Send oss gjerne en mail!

Skiforeningen.no skal:

• Inspirere
  • Informere
  • Tilrettelegge
  • Bidra til at du kan dele opplevelser

Affiliates