Ny medlemsrabatt hos G-Sport, G-Max og Intersport

1. september betyr nytt medlemsår i Skiforeningen, og nye medlemsfordeler for deg som medlem hos Gresvig-kjeden.

På vei inn i et nytt medlemsår har Skiforeningen signert en ny hovedsamarbeidspartner-avtale med Gresvig som vil komme medlemmene til gode.

Fra 1. september vil alle Skiforeningens medlemmer få 15% rabatt på alt de kjøper hos G-Sport, G-Max og Intersport, unntatt våpen/ammunisjon, pakker og andre tilbudsvarer.

LES MER: Se Skiforeningens medlemsfordeler her.

Bli med oss ut!

Med det nye samarbeidet ønsker Skiforeningen og Gresvig å senke terskelen for å være aktiv i Marka, og gjøre friluftslivet enklere.

– Sammen skal vi gjøre friluftslivet mer tilgjengelig for enda flere. Vi skal inspirere, motivere og gi riktig informasjon, sier generalsekretær i Skiforeningen, Erik Eide.

Det nye samarbeidet trer i kraft 1. september 2016, og er et langsiktig og strategisk samarbeide. Gresvigs merkevarer G-sport, G-max og Intersport skal inn i Skiforeningens flater og aktiviteter, for å blant annet «knekke» utstyrskoden, legge til rette for flere friluftsopplevelser for barnefamilier, og gjøre det enklere å ta sunne valg.

LES MER: Skiforeningen og Gresvig skal gjøre friluftslivet enklere.

Skiforeningens medlemmer vil få rabatt i alle G-Sport, G-max og Intersport - butikker fom 1. september. Husk å vise fram ditt medlemskort på papir eller i mobilappen når du tar turen innom en av disse butikkene for å handle. Finn din nærmeste butikk her.

LAST NED medlemskort TIL IPHONE HER

LAST NED medlemskort TIL ANDROID HER