Besøk Skimuseet og Holmenkollen i påsken

Skimuseet og hopptårnet holder åpent alle dager hele påsken. Det blir påskeeggjakt for barna og tar du et skikkelig hyggelig påskebilde kan du vinne et gavekort på Kollensvevet.

Om du planlegger bypåske så holder Skimuseet og hopptårnet åpent alle dager hele påsken fra kl.10.00 – 16.00. Hoppkafeen og skisimulatoren holder også åpent, så ta med liten og stor på en hyggelig dag i Kollen.

Påskeeggjakt for de minste

Klarer du å finne alle påskeeggene? I Skimuseet er det gjemt påskeegg, men hvor mange? Gå på jakt, tell antall og finner du alle får du en liten søt premie på pinne. Jakten er for barn mellom 3 og 12 år.

Bildekonkurranse

Besøker du Holmenkollen i påsken vil vi gjerne at du deler ditt minne med oss på Instagram. Tagg bildene dine med #kollenpåske og #holmenkollen så er du med i trekningen av et gavekort for 2 på Kollensvevet. Bildet som gir oss mest påskestemning vinner. Konkurransen starter 21.mars, avsluttes 28.mars og vinner blir trukket 29.mars. Bildet må være lastet opp i løpet av denne perioden.

Lykke til og god påske!