Om oss

Hver eneste dag jobber vi i Skiforeningen for å skape gode Markaopplevelser og enestående opplevelser i Holmenkollen. Fra stiftelsen i 1883 har vårt formål hele tiden vært å arbeide for «utbredelse av ski-idrett og annet friluftsliv, samt å arrangere Holmenkollrennene».

Foto: Frode Sandbech

Takket være våre medlemmer kan vi legge tilrette for gode Markaopplevelser sommer som vinter. Vi fremmer også skiidretten gjennom Norges største skiskole, og massemønstringene Holmenkollmarsjen og Barnas Holmenkolldag. Skiforeningen arrangerer World Cup i nordisk og har ansvar for drift og utvikling av Holmenkollen nasjonalanlegg.

Vi eier Skimuseet og driver Holmenkollen Kultur- og Turistanlegg som er Norges mest besøkte turistanlegg. Foreningens arbeid finansieres i all hovedsak av medlemskontingenten og støtte fra gode samarbeidspartnere. Vår visjon er: Skiforeningen setter spor!

KONTAKT OSS

Ta kontakt med Skiforeningens medlemsservice hvis du har spørsmål om ditt medlemskap. Ha gjerne ditt medlemsnummer klart. Øvrige henvendelser rettes til administrasjonen.

SKIFORENINGENS MEDLEMSSERVICE

Telefon: 22 92 32 00

E-post: medlem@skiforeningen.no

Åpningstider: Alle hverdager mellom kl. 08:30 - 16:00

Skiforeningens administrasjon

Generelle henvendelser ang organisasjonen og tilbudet vårt kan rettes til:

E-post: post@skiforeningen.no

Adresse: Skiforeningen, Kongeveien 5, 0787 Oslo

Presse og mediehendvendelser

Kontakt kommunikasjonssjef Emilie Nordskar som kan besvare spørsmål og henvendelser fra pressen.

E-post: emilie.nordskar@skiforeningen.no

Skiforeningens lokalutvalg

Har du spørsmål om aktiviteter eller tilbud i de ulike lokalutvalgene, er det fint om du kontakter dem direkte.

Finn ditt lokalutvalg her.