Medlem

Om medlemskap

En tur i Marka gjør underverker for kropp og sjel. Som medlem i Skiforeningen bidrar du til over 2200 kilometer med løyper i verdensklasse. Du bidrar til at sykkelstier tilrettelegges, at Markastuene holder åpent og at mer enn 3000 løypeskilt og 800 sykkelskilt kan vise vei. Vil du bidra til flere gode Markaopplevelser? Bli medlem.

Skiforeningen er helt avhengig av støtten fra våre medlemmer til å gjennomføre vårt markaarbeid samt å tilrettelegge for aktiviteter og kurs for alle aldre.

Arbeidet du støtter:

Du som medlem gjør det mulig å tilrettelegge for milevis med preparerte og merkede skiløyper og sykkelstier. Skiforeningens løypemannskap dekker et løypenett tilsvarende strekningen Oslo-Roma. Arbeidet i Marka pågår hele året, og hundrevis av ildsjeler bidrar med sin innsats. Skiløyper prepareres og utbedres, stier merkes og tilrettelegges, og busker og trær trimmes.

For oss er det viktig å bidra til at barn får oppleve mestring og gode opplevelser ute i naturen, med og uten ski på beina. Alle barn som er familiemedlemmer er med i Barnas Skiforening, som arrangerer skiskole for 10.000 barn hvert år, egen sommercamp og Barnas Holmenkolldag.

Familiemedlemskap:

Med Familiemedlemskap kan alle i husstanden være medlem for en fast sum. Velger du Familiemedlemskap kan det være to voksne og et ubestemt antall barn under 26 år i samme husstand i medlemskapet. Dere mottar en giro, og alle får tilgang til de gode medlemsfordelene.

Allerede medlem og ønsker å endre til familimedlemskap, klikk her og fyll i skjema.

Publisert 11.02.2015

Med familiemedlemskap kan alle i husstanden være medlem for en fast sum. Velger du familiemedlemskap kan det være to voksne og et ubestemt antall barn under 26 år i samme husstand i medlemskapet. Dere mottar en giro, og alle får tilgang til de gode medlemsfordelene og mottar hvert sitt medlemskort.

Som seniormedlem i Skiforeningen har du alle fordelene som alle andre medlemmer men til en lavere pris. Forutsetter at du har fylt 67 år. Til seniormedlemskap kan du også knytte husstandsmedlemmer ektefelle eller samboer.

Gi en gave som fortsetter å gi tilbake til mottageren og som samtidig støtter vårt arbeid med å tilrettelegge for ski og generelt friluftsliv samt å tilrettelegge for aktiviteter og kurs for alle aldre.

Er en i husstanden allerede medlem? Da er dette medlemskapet for deg. Som husstandsmedlem i Skiforeningen har du alle fordelene som alle andre medlemmer men du mottar ikke medlemsbladet Snø & Ski. Forutsetter at det er et hovedmedlem/senior i husstanden som man da knyttes opp til.

Som livsvarig medlem i Skiforeningen betaler du en engangssum og er så er du medlem livet ut. Prisen på medlemskapet tilsvarer 20 ganger gjeldende årskontingent. Som livsvarig medlem får du vårt eksklusive medlemskort reservert kun de med denne typen medlemskap. Medlemskapet er også en populær gave til dåp og konfirmasjon

G-max-sport Gilde Obos