Medlem

Medlemskortet blir ny mobil-app

Skiforeningens digitale medlemskort lanseres som ny app. Her får du tilgang til rabatter og informasjon på en enkel, brukervennlig måte.

Undersøkelser viser at over 90 prosent av oss har mobilen innenfor en armlengdes avstand. Skiforeningen ønsker at alle medlemmer skal kunne ta frem sitt medlemskort når de trenger det.

Kanskje når du skal bestille skikurs eller melde deg på Holmenkollmarsjen, eller når du står i en av våre samarbeidspartneres butikker og trenger medlemskortet for å bruke medlemsfordelene.

LAST NED TIL IPHONE HER

LAST NED TIL ANDROID HER

Dette er Skiforeningens nye medlems-app:

• Digitalt medlemskort
  • Nyheter
  • Oversikt over alle oppdaterte medlemsfordelene

Det er Skiforeningens samarbeidspartner Norse Digital som står bak utviklingen av appen.

- "Mobil først"-tankegangen har vært i fokus i mange år, men det dreier seg egentlig om å være tilstede der brukeren er når tjenesten skal benyttes. Skiforeningen tilbyr et medlemskap der medlemmene har tilgang til aktiviteter og tjenester ute i det fri, samt rabatterte varer via partnere. Da er det viktig å være tilstede på en plattform der brukerne er, sier Christoffer Bølum, Head of Mobile i Norse Digital.

Artikkelen fortsetter under bildet.

Utvider på sikt

Sigurd Bakke Amundsen er medlemssjef i Skiforeningen og er svært glad for ny-lanseringen:

- Nå lanserer vi første versjon som inneholder digitale medlemsfordeler, nyheter og medlemskortet. På sikt ønsker vi å tilby feks booking av ski- og sykkelbuss, kurs og arrangement og eventuelt betaling på stuene, forteller Sigurd Bakke Amundsen.

Lyst på Skiforeningens nye medlems-app?

LAST NED TIL IPHONE HER

LAST NED TIL ANDROID HER

Medlemskortet på papir vil fortsatt sendes ut, men på sikt kan det digitale medlemskortet ta over for papirvarianten. Det vil bidra til enklere informasjonsflyt, billigere produksjon i tillegg til papirbesparelser som er bra for miljøet.

LES MER: Sjekk dine medlemsfordeler her!