Medlem

Gavemedlemskap

Gi en gave som fortsetter å gi tilbake til mottageren og som samtidig støtter vårt arbeid med å tilrettelegge for ski og generelt friluftsliv samt å tilrettelegge for aktiviteter og kurs for alle aldre.

Hva gir man til en som har alt til en dåp eller konfirmant kan man gjerne fundere på. Skiforeningen foreslår at du gir bort et medlemskap, et gave som fortsetter å gi gjennom hele året gjennom gode Markaopplevelser for mottageren.

Du kan gi bort medlemskap i alle våre kategorier og for et eller 5 år av gangen. Du kan selvsagt også gi livsvarig medlemskap i gave, dette er en særdeles populær dåpsgave hav vi erfart. Ønsker du å gi for lengre eller kortere perioder er det bare å kontakte oss så skreddersyr vi dette. Kontingenten du da betaler er årskontingent ganger antall år.

Les mer: Alt om våre medlemskap.

Fyll i skjemaet nedenfor, ring oss gjerne på telefon 22923200 eller send oss en epost på medlem@skiforeningen.no så hjelper vi deg med å gi gaven.

Som giver vil du få alt sendt hjem til deg med faktura og medlemskort slik at du da kan overrekke gaven ved ønsket anledning, eller du kan hente medlemskapet her i Skiforeningens Hus.

Tusen takk for at du vurderer å gi et medlemskap og støtte vårt arbeid!

Mvh Skiforeningen

Mottager gavemedlemskap