Skiforeningen

Familiemedlemskap

Skrevet av: Kjetil Hagen — torsdag 08. mai 2014

Med Familiemedlemskap kan alle i husstanden være medlem for en fast sum. Velger du Familiemedlemskap kan det være to voksne og et ubestemt antall barn under 26 år i samme husstand i medlemskapet. Dere mottar en giro, og alle får tilgang til de gode medlemsfordelene.

For den aktive og friluftsinteresserte familie

Hvis dere har et bevisst og aktivt forhold til Marka, eller er opptatt av at barna skal få en aktiv oppvekst, så er Familiemedlemskapet midt i blinken for dere. Alle i husstanden blir registrert med et eget medlemskap under hovedmedlemmets medlemskap. Dermed får alle sitt eget medlemskort og medlemsnummer som benyttes ved kurspåmelding og lignende. Medlemskapet gjør at barna også automatisk blir del av Barnas Skiforening, som tilbyr en rekke aktiviteter for hele familien året rundt.

Barnas Skiforening

Barnas Skiforening er rettet mot barnefamilier som ser verdien i å ha en aktiv livsstil og å bruke naturen som lekeplass og utviklingarena for barna. Markaglede, mestring, fellesskap og nysgjerrighet står i fokus gjennom våre aktivitetstilbud for denne målgruppen. Gjennom hele året kan barnefamilier være med Skiforeningen på spennende opplevelser ute - vi arrangerer alt fra måneskinnsturer og aktivitetsdager til smørekurs, ferieaktiviteter og arrangement. Medlemskapet gir blant annet forkjøpsrett og rabatter på Barnas Skiskole, Barnas Sommercamp og Barnas Holmenkolldag.

Hvorfor tegne Familiemedlemskap?

• Ved flere enn 1 husstandsmedlem lønner det seg å tegne familiemedlemskap
  • Det blir enklere med 1 faktura
  • Dere får tilgang på spennende familieaktiviteter
  • Forkjøpsrett på kurs for store og små
  • Rabatter på Skiforeningens aktiviteter og kurs
  • Gratis fordeler, som bla. inngang i Skimuseet
  • Alle i familien er med på å støtte Skiforeningens gode arbeid

Meld inn familien i dag, klikk her.

Allerede medlem og ønsker å endre til familiemedlemskap? Klikk her