Prepper til 1. mai

Både ski- og sykkelføre i Marka

• Sykkelrunden Maridalen - Sørkedalen er snøfri.
  • Preppingen er ikke over, vi satser på å holde på til 1. mai, eksempelvis på Ringkollen.
  • Vil du ha kart i sommermodus, endre øverst til høyre i kartet her, eller i iMarka-appen.

Se kart

"Ring 4", Maridalen - Sørkedalen, er sykkelklar. Foto: Christine Amdam

Årlig event

Velkommen til generalforsamling

Vi ønsker medlemmer velkommen til generalforsamling tirsdag 7. mai kl 18 i auditoriet i Skimuseet. Her finner du sakspapirer og lenke til påmelding.

4. - 7. klasse

Markadager i august

Fortsatt noen få ledige plasser på vårt sommerferietilbud.

Friluftsglede

Har du markabilde du vil dele? Send inn her: bilder@skiforeningen.no

Fremdeles fine forhold for en skitur forbi gapahuken ved Borgersetra. Tåka og skyene var på vei bort.
Grå utsikt ved Borgersetra
Foto: Nina Didriksen, 25.04.2024
Det er mer enn nok snø i Ringkollen-området, og torsdag morgen var det dekket av noen få centimeter nysnø. Fint på ski.
Nysnø ved Ringkollen
Foto: Nina Didriksen, 25.04.2024
På Losby bor det mange hester. De går ute om dagen på denne tiden av året, men blir hentet inn til stallen sin når kvelden faller på.
Hjem til stallen
Foto: Erik Unneberg, 24.04.2024

Ingen sommercamp i Holmenkollen i år

Barnas sommercamp i Holmenkollen fornyer seg. Velkommen tilbake sommeren 2025! Sommerferietilbudet Friluftsglede går som vanlig i uke 33.