#2: Løvlia

Moh.: 563 m

Oppslagstavle

Løvlia sommeren 2015

Ingen åpningstider registrert for i dag.

Løvlia har fått nytt vertskap. Ta deg gjerne en tur innom denne staselige markastua og hils på Tove og Viggo. Kiosken er åpen onsdag - søndag 10 - 16. Følg oss også på Facebook.

• Bestyrere/hytteverter: Viggo og Tove Hansen
  • Adresse: Løvlia Skistue, Vegårdsfjerdingen, 3512 Hønefoss
  • E-post: tovebh@hotmail.com
  • Telefon: 99545055
  • Servering
  • Overnatting

Oversiktskart

Løvlia er Skiforeningens stue nordvest på Krokskogen, og ligger vakkert til i flott turterreng ca en times kjøring fra Oslo mot Hønefoss.

Løvlia har 63 sengeplasser fordelt på koselige 2-4 - og 6-manns rom. Med sin beliggenhet midt i turterrenget er den et utmerket overnattings- og feriested. Stua egner seg meget godt for for kurs og konferanser, firmaer, treningssamlinger,som leirskole for skoleklasser, bryllup og andre selskaper.Det er mulig å kjøre frem til stua med bil/buss. Ta kontakt for tilbud og reservasjon.

Løvlia har også varmestue sydøst på tunet med selvbetjent salg av enkelte kioskvarer samt drikke. kun mynter

Ankomst

Ta av til høyre mot Åsa ved Sundvollen. Det er helårsvei frem til stua, NB.siste 5 km er bomvei som kan benyttes av overnattingsgjester. man kan kjøre helt frem med bil/eller buss.

Løyper, ruter og turer tilknyttet Løvlia