Oppslagstavle

• Overnatting
  • Egen hjemmeside

Oversiktskart

Utmerket til skreddersydde arrangementer for bedrifter og private grupper. Spennende opplevelser i den idylliske villmarksnaturen rundt og omkring Åstjern. Enkel overnatting i hytter og hus (selvhushold eller full pensjon). God plass til lavvoer og telt. Kurs- og konferanselokaler til 40 personer. Åstjern egner seg for kurs/konferanser/kick-off/teambuilding, villmarkskveld, villmarks-julebord, brylluper, konfirmasjoner, jubileer, utdrikningslag etc. Ridning, kanefart, pil og bue, lassokasting, hesteskokasting, luftgevær, padling, bading, turorientering, natursti, dagsturer/overnattingsturer, leirbål, aking, fiske og pilking.

Fasiliteter

2 hytter med 8 senger, 1 hytte med 4 senger Hovedhus med kjøkken, peisestue, spisesal, badstu/dusj, 12 senger, anneks med 3 dobbeltrom. Merkede løypetraseer til Blokhus, Lygna, Eina, Bleiken, Gjøvik, Oslo. Fiske- og friluftsaktiviteter.

Ankomst

Det er lett å kjøre til Åstjern både nordfra via Einavoll og Dyrudveien og sørfra via Brandbu. Bompenger.

Løyper, ruter og turer tilknyttet Åstjern