Prepper til 1. mai

Både ski- og sykkelføre i Marka

• Sykkelrunden Maridalen - Sørkedalen er snøfri.
  • Preppingen er ikke over, vi satser på å holde på til 1. mai, eksempelvis på Ringkollen.
  • Vil du ha kart i sommermodus, endre øverst til høyre i kartet her, eller i iMarka-appen.

Se kart

"Ring 4", Maridalen - Sørkedalen, er sykkelklar. Foto: Christine Amdam

Årlig event

Velkommen til generalforsamling

Vi ønsker medlemmer velkommen til generalforsamling tirsdag 7. mai kl 18 i auditoriet i Skimuseet. Her finner du sakspapirer og lenke til påmelding.

4. - 7. klasse

Markadager i august

Fortsatt noen få ledige plasser på vårt sommerferietilbud.

Friluftsglede

Har du markabilde du vil dele? Send inn her: bilder@skiforeningen.no

BYM kjører fortsatt i Frognerseteråsen, det var vel ca. 1,5 mil med nykjørte løyper i dag. Flott tilbud! Bildet er tatt ved Mortenstua.
Stedvis helt fint fortsatt
Foto: Jørgen Øverbye, 25.04.2024
Fremdeles fine forhold for en skitur forbi gapahuken ved Borgersetra. Tåka og skyene var på vei bort.
Grå utsikt ved Borgersetra
Foto: Nina Didriksen, 25.04.2024
Det er mer enn nok snø i Ringkollen-området, og torsdag morgen var det dekket av noen få centimeter nysnø. Fint på ski.
Nysnø ved Ringkollen
Foto: Nina Didriksen, 25.04.2024

Ingen sommercamp i Holmenkollen i år

Barnas sommercamp i Holmenkollen fornyer seg. Velkommen tilbake sommeren 2025! Sommerferietilbudet Friluftsglede går som vanlig i uke 33.