Trening uten tak

Bedriftstilbud

Trening Uten Tak er en perfekt måte å aktivisere bedriftens ansatte og skape positive relasjoner internt og utenfor arbeidsplassen.  Ta pulsen på organisasjonen med Trening Uten Tak!

Skiforeningen tilbyr barmarkstrening i regi av Trening uten tak for bedrifter. Vi kan skreddersy èn eller legge opp til flere treningsøkter for din bedrift. Vår filosofi er variert, effektiv, morsom og sosial barmarkstrening i regi av naturens egne treningsapparater. Vi garanterer et skikkelig friskt pust i en ellers hektisk hverdag!

Hvorfor velge Trening uten tak?

• Motivere og stimulere til trening ute i frisk luft, fritt for utstyrsjag og avanserte treningsappareter
  • Trening ute i Marka, i frisk luft som gir energi og forbygger fysiske og psykiske plager
  • Trening Uten Tak er et treningstilbud for alle nivåer og alle aldre, og alle ansatte i bedriften kan delta.
  • Dyktige og inspirerende instruktører som leder treningen(e).

Ønsker din bedrift et eller flere spennende treningsinnslag der dere sammen kan pushe egne grenser og nå nye mål?

Ta kontakt med leder for voksenkurs, Lars Amund Toftegaard, på: lars-amund@skiforeningen.no for et godt tilbud. Skriv gjerne litt om hvor mange dere er og hvor mange treningsøkter som kan være ønskelig.