Rulleskikurs

Sosiale og lærerike bedriftskurs

Forskning viser at medarbeidere som er aktive ute i friluft, oppnår økt motivasjon og ytelse i de daglige gjøremålene på arbeidsplassen. Et rulleskikurs med oss er en flott måte å bygge samhold internt i bedriften, i tillegg til at de ansatte får utviklet sine tekniske ferdigheter.

Vi tilbyr rulleskikurs i klassisk og skøyting og kan skreddersy et kursoppsett som er tilpasset bedriftens ønsker om kursnivå og antall kursøkter. Våre instruktører er aktive skiløpere med stor kompetanse på skiteknikk og formidling av skiglede. Vi anbefaler inntil 10 deltakere per instruktør slik at hver enkelt deltaker er sikret god personlig oppfølging. Hver kursøkt varer i 90 min.

Våre mest populære kurssteder er

• Holmenkollen
  • Sognsvann
  • Hammeren i Maridalen

TA KONTAKT FOR TILBUD

Det er stor pågang på våre bedriftskurs, så vi anbefaler alle å være tidlig ute med påmeldingen. Vi prioriterer bedrifter som vil gjennomføre tre kurskvelder.

Ta kontakt med leder for voksenkurs, Lars Amund Toftegaard, på lars-amund@skiforeningen.no og spesifiser følgende:

• Ønsket kurssted
  • Ønsket starttidspunkt
  • Ca antall deltagere
  • Klassisk eller skøyting
  • Ønsket kursnivå (nybegynner, litt øvet eller viderekommen)
  • Antall kursøkter dere ønsker (hver økt varer i 90 min)