Holmenkollmarsjen

Holmenkollmarsjen støttes av gode bidragsytere fra næringslivet. Alle våre samarbeidspartnere bidrar mye, hver på sin måte, for at arrangementet skal bli en fin opplevelse for alle som deltar.

OBOS Holmenkollmarsjen presenteres av OBOS. OBOS og Skiforeningen har begge tro på at nærmiljøer der naboer omgås med positive aktiviteter og trening bygger bedre «naboskap» og oppvekstsvilkår. Derfor oppfordre OBOS alle sine medlemmer om å ta steget utover «dørstokkmila» og komme i gang med aktivitet og trening.

Intersport er kjeden som prioriterer faglig rådgivning med fagmessig og personlig service sine rundt 80 butikker over hele landet. Utdeling av startnummer i 2017 vil foregå hos Intersport Oslo Sentrum i Hammersborggate 9.

Craft bekler Skiforeningen under alle aktiviteter; fra instruktører på Barnas Skiskole og frivillige funksjonærer på Barnas Holmenkolldag, til skiteknikk-instruktører på skikurs, samt frivillige funksjonærer under Holmenkollmarsjen.

Dagens Næringsliv er Holmenkollmarsjen aktive mediepartner. Dagens Næringslivs lesere er svært aktive og ivrige deltakere på Holmenkollmarsjen, og DN gjør et viktig bidrag i å spre det glade budskap!

Santander Consumer Bank har i en årrekke stilt med mange ansatte til start i Holmenkollmarsjen. Etableringen av Team Santander med blant annet Aukland-brødrene, har gjort at interessen internt og eksternt har blitt enda større. Hva er vel da mer naturlig enn å gå inn som samarbeidspartner med Skiforeningen, og et av Norges flotteste turrenn, Holmenkollmarsjen.

Imsdal
I flere tusen år har vannet strømmet ut fra den underjordiske kilden i naturskjønne Imsdalen som ligger ved foten av fjellkjeden Rondane. Det krystallklare kildevannet har naturen selv foredlet ved grundig filtrering gjennom enorme sandmasser. I dag tappes kildevannet direkte fra kilden over på flasker. Like friskt, rent og velsmakende som naturen skapte det.

Alpina – skisko, Ali – kaffe,  Bilia – biler/transport,  Bixit – kjeks underveis og i mål,  Gilde – varme pølser i mål, Madshus – ski, Maxim – sportsdrikke underveis og recovery i mål, Mills Polarkaviar – tradisjonsrikt sunn ernæring med mye omega3,  Ragn Sells – miljøpartner, Polar – pulsklokker og premiering,  Rottefella – bindingssytemer, SWISS – premiering/skireiser til alpene, Swix – offisiell leverandør av skismurning og smøre-/stavservice, United Bakeries – matstasjonen på Kobberhaugsmyra og goodiebag etter rennet, Veidekke – samfunnsengasjement for helse/aktivitet og blant bedriftene som stiller med flest ansatte på startstrek! Vørterøl – tradisjonsrik og næringsrik styrkedrikk