Holmenkollmarsjen

Ny treårsavtale for OBOS og Skiforeningen

I tillegg til å være én av totalt tre hovedsamarbeidspartnere, blir OBOS ny ‘presenting partner’ for turrennet Holmenkollmarsjen.

OBOS har lenge vært en av Skiforeningens viktigste partnere, og er involvert i både Barnas Skiforening, Barnas Holmenkolldag og verdenscup i nordiske grener i Holmenkollen. Sammen med SOS Barnebyer har de to medlemsorganisasjonene også utviklet prosjektet «Barn setter spor».

I den nye treårsavtalen er det vedtatt at OBOS entrer enda en Skiforeningsarena: turrennet Holmenkollmarsjen. Skiforeningen er stolte over at OBOS blir med på laget videre:

– OBOS er som oss en medlemsorganisasjon og samarbeidet har skapt store verdier både for begges medlemmer og merkeverdi. Vi har lykkes med å utvikle konsepter med verdi for begge parter. Det blir spennende å skape nye arenaer for oss begge i de neste tre årene også, sier partneransvarlig Gunnar Vigerust i Skiforeningen.

LES MER: Skiforeningens samarbeidspartnere

Også OBOS ser frem til å fortsette og videreutvikle samarbeidet, og synes det nye prosjektet Holmenkollmarsjen er spesielt givende:

– Vi har begge tro på at nærmiljøer der naboer omgås med positive aktiviteter bygger bedre «naboskap» og oppvekstsvilkår. Derfor oppfordrer vi våre medlemmer om å ta steget utover «dørstokkmila» og komme i gang med aktivitet og trening, sier kommunikasjonsdirektør i OBOS, Åge Pettersen.

LES MER: Meld deg på Holmenkollmarsjen i dag!

Publisert 12.01.2016

G-max-sport Gilde Obos