Barnas Sommerkolldag

Spørsmål?

Hvis det er noe dere lurer på er det bare å ta kontakt på barnassommerkolldag@skiforeningen.no

Hvor får jeg kjøpt startnummer?

Startnummer kjøpes HER.

Hvem trenger startnummer?

Det er kun barna som skal delta i hinderløpet som trenger startnummer. Foreldre, foresatte og søsken som ikke skal delta trenger ikke å kjøpe billett/startnummer.

Når starter arrangementet?

Løypene er åpne fra kl. 09:00 til kl. 15:00. Starttidspunkt velges i påmeldingen.

Kan jeg følge mitt barn i løypene?

Ja. Vi anbefaler at foreldre følger barna gjennom løypene. Dette er et arrangement for hele familien, og det er derfor veldig hyggelig om foreldre og foresatte følger barna på ferden gjennom skogen. Det vil også være funksjonærer i løypene som kan hjelpe barna.

Hvordan kommer vi oss til Holmenkollen 21. mai?

Vi anbefaler alle å benytte seg av t-banen på arrangementsdagen, da det er begrenset med parkeringsplasser i Holmenkollen. Ta t-banens linje 1 fra Majorstuen til Holmenkollen og spaser den siste biten opp til arenaen.

Jeg ønsker sukkerfri premipose til mitt barn

Dersom du ønsker at ditt barn skal motta premiepose uten sukkerholdige produkter kan du huke av for dette i påmeldingen. Alle barna får samme premiepose når de kommer i mål. Du kan bytte til sukkerfri premiepose i Skiforeningens telt på stadion etter målgang.

Hva er aldersgrensen for å delta på Barnas Sommerkolldag?

Anbefalt nedre aldersgrense på Barnas Sommerkolldag er 4 år. Det er opp til foresatte å vurdere om de ønsker å melde på barn som er yngre enn 4 år. Under Barnas Sommerkolldag er det mange mennesker til stede i arenaen. Foresatte må være oppmerksomme på at det kan være en krevende situasjon for et barn å gå blant andre barn med mye folk rundt seg. Vi gjør også oppmerksomme på at noen hinder kan være utfordrende for yngre barn på grunn av høyde. Vi ønsker at Barnas Sommerkolldag skal gi gode minner både for barn og voksne. Er du i tvil så venter du ett år med start på de yngste.