Barnas Sommerkolldag

Gode og viktige samarbeidspartnere bidrar til at Barnas Sommerkolldag blir en opplevelsesrik dag fullstappet med spennende aktiviteter for barna.

OBOS er svært opptatt av å bidra til å skape gode oppvekstsvilkår og bomiljøer. Aktiviteter og frisk luft gir barn morsomme stunder, fysiske utfordringer og mestringsglede.

Mills Polarkaviar er tradisjonsrik og sunn ernæring med mye omega3. Polarkaviar er kåret til best i test, og er en favoritt blant alle familiens medlemmer, store som små.

Imsdal I flere tusen år har vannet strømmet ut fra den underjordiske kilden i naturskjønne Imsdalen som ligger ved foten av fjellkjeden Rondane. Det krystallklare kildevannet har naturen selv foredlet ved grundig filtrering gjennom enorme sandmasser. I dag tappes kildevannet direkte fra kilden over på flasker. Like friskt, rent og velsmakende som naturen skapte det.

GSPORT|GMAX er kjedene som stor bredde og stor dybde i sitt utvalg av sport-, sykkel- og friluftsutstyr. G-Sport og G-Max er ekstra oppmerksomme på å gi gode råd og veiledning til barnefamilier.

Gilde gir de aktive barn påfyll under en lang dag med mange spennende utfordringer. Produkter fra den norske bonden er rik på god og viktig ernæring før og etter Barnas Sommerkolldag.

Aftenposten og Skiforeningen har tradisjoner for samarbeid fra langt tilbake, til glede for bl. andre hovedstadens innbyggere. Aftenposten bidrar gjennom godt annonsesamarbeid til økt kjennskap om tilbudene fra Barnas Sommerkolldag.

Wasa Sandwich ferdigsmurte knekkebrød - sunt og godt mellommåltid, Ragn Sells – miljøpartner, Diplom-Is – kalde forfriskninger, Bixit – som mellommåtid under en lang dag, Bilia – biler/transport, Ali kaffe – kurerer gruff!