Barnas Sommerkolldag

Alt du trenger å vite før Barnas Sommerkolldag

Skal du og din familie på sommerens kuleste aktivitetsdag for barn? Her får du informasjonen du trenger.

Sommerens kuleste dag i Kollen nærmer seg med stormskritt. Vi har satt sammen en total oversikt her slik at barn og foreldre skal få en god opplevelse gjennom hele dagen.

Når starter Barnas Sommerkolldag?

Arrangementet starter kl. 10:00, og du kan komme helt frem til 15:00, søndag 29. mai.

Hvordan får jeg hentet startnummeret?

Etter påmelding skal du ha fått en kvittering på e-post. Denne kvitteringen skal du bytte inn til et startnummer på arenaen i Holmenkollen på selve dagen. Det vil bli tydlig skiltet på arenaen hvor billetten skal byttes inn til startnummer. Det er også fullt mulig å melde seg på arrangementet på nett helt frem til lørdag 28. mai kl. 23:59.

Må foreldre også kjøpe billett?

Den eneste som trenger billett/startnummer til arrangementet er barnet som skal delta. Foreldre og følge trenger derfor ikke å kjøpe billett til seg selv.

Hvordan er løypene?

Det finnes fire forskjellige løyper hvor de forskjellige distansene blir valgt etter barnets alder og ferdigheter.

• Ekornløypa (passer for barn i alderen 4-5 år)
  • Harepusløypa (passer for barn i alderen 5-6 år)
  • Bamseløypa (passer for barn i alderen 7-8 år)
  • Elgløypa (for barna over 8 år)

LES MER: Klikk her for mer informasjon om de ulike løypene.

Kan jeg følge barnet mitt i løypa?

Det vil være mulig å følge barna som skal gå i løypene hvis det er behov for det. Våre frivillige og maskoter vil ta godt vare på alle barna underveis i løypene.

Hvordan kommer jeg meg til Holmenkollen?

Med begrenset parkeringsmuligheter anbefales det å bruke kollektivtransport for å komme seg til arrangementet.

LES MER: Planlegg din t-banetur til Holmenkollen her.

Enda ikke meldt deg på?

Hvis du enda ikke har meldt deg på Barnas Sommerkolldag, så er det enda ikke for sent. Det er mulig å melde seg på arrangementet helt frem til 28. mai kl. 23.59 over nettet, eller kjøpe startnummer på selve dagen den 29. mai.

PÅMELDING

Artikkelen fortsetter under bildet.

Alder:

Arrangementet er tilpasset barn i alder fra 4 til 12 år.

Pris:

Ordinærpris på startnummer er 270 kr + billettavgift på 17, 50 kr. I prisen er det inkludert startnummer, en flott gympose/premiesekk med spennende premier og ikke minst en unik opplevelse i Holmenkollen Nasjonalanlegg. Vi anbefaler å kjøpe billett på nett før selve dagen for å unngå kø. Det er både mulighet til å betale med kort og kontant på arenaen.

OBS: Det er rabatter for Skiforeningens medlemmer, innehavere av Aftenpostens A-kort og OBOS-medlemmer.

MELD DEG PÅ!

G-max-sport Gilde Obos