Barnas sommercamp

Slik blir Barnas sommercamp

Sol, sommer, nye venner, gode venner og masse morsomme aktiviteter! Sommeren 2016 er det på nytt klart for fire aktive uker med Barnas sommercamp.

Barnas sommercamp er for alle barn født mellom 2004 og 2009. Sommeren 2016 tilbys det på nytt fire uker med sommercamp, og vi gleder oss! Det blir fortsatt to uker (uke 26 og 27) med camp før fellesferien, og to uker etter (uke 32 og 33).

På sommercamp vil barna få muligheten til å prøve ut morsomme og utfordrende aktiviteter. Sykkelen vil bli brukt både i marka og rundt omkring i nærområdet, kajakkene skal settes på vann, klatreselene spennes og vi vil prøve å bestige spennende klatreløyper og bruskassetårnet.

Meld deg på

Det gjennomføres èn overnatting i løpet av uka, her pakker vi sekkene med sovepose og liggeunderlag og blir muligheter for å overnatte i store lavvoer og under åpen himmel. Vi planlegger oppmøte hver dag mellom kl. 08.00 og 08.30 og henting mellom kl. 15.00 og 16.00. NB: på fredager er det henting kl. 15.00.

Vi har base i Holmenkollanlegget, nærmere bestemt servicebygget, som ligger midt i smørøyet når det gjelder aktivitetene våre. Vi gleder oss til å ta med barna på et spekket opplegg med masse spennende aktiviteter i anlegget og området rundt.

Generell informasjon:

Mat
Det serveres lunsj alle dager + middag, kvelds og frokost i forbindelse med overnatting. Ved allergi gi beskjed i spørreskjemaet ved påmelding.

Instruktører
Instruktørene er engasjerte og dyktige. Mange har pedagogisk utdannelse og har enten vært instruktører på Skiforeningens egne aktiviteter eller tilsvarende tidligere.

Forsikring
Alle barn blir forsikret gjennom Tryg forsikring.

Gruppeinndeling
Det blir maksimalt 25 barn per gruppe som ledes av én gruppeleder og tre instruktører.
Gruppeinndelingen gjøres ut fra alder og innmeldte ønsker

G-max-sport Gilde Obos