Barnas skiskole

Ofte stilte spørsmål

Her finner du skanskje svaret på det du lurer på

Barnas skiskole

Hvordan melder jeg meg på helgeskiskolen?

Påmeldingen skjer elektronisk i perioden november - januar hvert år.

Info om påmelding til helgeskiskolen finner du her

Hvordan melder jeg på barnet mitt på skiskole sammen med barnehage/SFO/AKS?

Påmelding til skiskole hverdag utføres elektronisk av hver enkelt barnehage/SFO/AKS og åpner i starten av september hvert år. Dersom du er i tvil kan du høre med din barnehage/SFO/AKS eller du kan kontakte oss på:e-post

Du kan også lese mer om skiskoletilbudet vårt her

Får jeg rabatt på kursene som medlem?

Ja, du får rabatt på våre helgekurs. Hverdagskursene er allerede rabatterte for alle som deltar. Våre rabatterte pris på helgeskiskolen finner du på påmeldingssidene

Hvor mange kursdager er det på Barnas skiskole?

Barnas skiskole går over fem uker i januar og februar. Barna deltar 1 dag pr. uke enten det er helg eller hverdag. Hver kursøkt varer i 75 minutter.

Hvor foregår Barnas skiskole og hvordan kommer jeg meg dit?

Skiforeningen arrangerer skiskole på 10 ulike steder i Osloområdet.

Les om hvert enkelt sted her

Hvordan kan jeg bli skiskoleinstruktør?

For å jobbe som instruktør på Barnas skiskole må du være glad i å jobbe med barn og like å være ute i all slags vær. I tillegg må du gjennomføre et instruktørkurs som Skiforeningen arrangeres for sine instruktører i desember hvert år. Våre instruktører er fra 16 år og oppover år og jobber på dagtid  både hverdager og helger.

Nysgjerrig på instruktørjobben?

Barnas Holmenkolldag

Barnas Holmenkolldag arrangeres i Holmenkollen skianlegg. I tillegg har vi har syv lokale arrangementer. Disse er i Enebakk, Gjøvik, Hakadal, Oppegård, Ringkollen, Røyken og Hemsedal.

Trykk her for å lese mer om Barnas Holmenkolldag

Får jeg rabatt på startnummer til Barnas Holmenkolldag dersom jeg har deltatt på skiskolen?

Ja! Alle som deltar på helgeskiskolen mottar en rabattkode som kan benyttes ved påmelding til Barnas Holmenkolldag. For å benytte rabattkode må du kjøpe billett gjennom vårt påmeldingssystem på nett. Det er også mulig å kjøpe startnummer på arrangementsdagen, men det er da kun Skiforeningens medlemsrabatt som gjelder.

Er det andre ting vi burde hatt med på denne siden?

Send oss en e-post da vel. Vi ønsker at alle våre brukere skal finne frem til det de lurer på på en enkel måte.

G-max-sport Gilde Obos