Barnas Holmenkolldag

Påmelding

Hele familien er hjertelig velkommen til å oppleve denne dagen i Holmenkollen helt gratis, det er kun barn som skal delta i skirennet som trenger billett/startnummer for å gå i løypene og motta premie.

MELD PÅ DITT BARN HER

Alder

Alle barn fra 4* - ca. 12 år kan delta (* Fra 3 år hvis de har vært deltager på Skiforeningens skiskole i 2017)

Søndag 26. mars, start når dere vil i tidsrommet 09:00 - 14:30

Hvem må ha billett på arrangementet?

Det er kun barnet som skal gå i løypene som må kjøpe billett/startnummer, foreldre og følge trenger ikke å løse billett. Det er dessverre ikke lov å ta med hunder inn på langrennsstadion.

Hvor får jeg kjøpt billett?

Du kan kjøpe startnummer her. Det selges også startnummer i arenaen på selve arrangementsdagen, men vi anbefaler flest mulig å ha kjøpt billett på forhånd, dette for å oppnå en bedre flyt i arenaen.

NB! Arrangementet var utsolgt i 2016!

Det er kun Skiforeningens rabatter som gjelder ved kjøp i arenaen. Husk å ta med gyldig medlemskort!

Startnummer til våre lokale arrangement kjøpes på det aktuelle stedet. Mer informasjon finner du her.

Hvordan får jeg byttet billetten til et startnummer?

Etter å ha meldt på barnet/barna får man en kvittering pr e-post som man bytter mot et startnummer på arenaen i Holmenkollen på arrangementsdagen. Startnummer kan kjøpes via nett frem til lørdag 25. mars kl 23:59

Pris pr. barn

Ordinær pris på startnummer er 320 kroner + billettavgift på kr 17,50. Dette inkluderer startnummer og en flott premiesekk m/innhold i mål samt en unik opplevelse i Holmenkollen Nasjonalanlegg.

Hva er i sekken?

Tidligere har innholdet i premiesekken fra Skiforeningen vært Kvikk Lunsj, Bixit turbar sjokolade, Kuli, rosiner, plasterboks, matboks, buff, Aftenposten Junioravis, tursennep/ketchup og snyltekopp. Det vil være en tilsvarende premiesekk i 2017.

Nedre aldersgrense Barnas Holmenkolldag

I 2013 fikk Barnas Holmekolldag en løype for de yngste. Der er det mulig for foresatte å være ledsager rundt løypa på ca 200 meter. Vi har satt nedre aldersgrense på 3 år. Det er opp til foresatte å vurdere om de ønsker å melde på barn som er yngre enn 3 år. Under Barnas Holmenkolldag er det mange mennesker til stede i arenaen. Foresatte må være oppmerksomme på at det kan være en krevende situasjon for et barn å gå blant andre barn med mye folk rundt seg. Vi ønsker at Barnas Holmenkolldag skal gi gode minner både for barn og voksne. Er du i tvil så venter du ett år med start på de yngste.

Vi anbefaler å kjøpe billett på forhånd, da det tidligere år har blitt utsolgt. Dette skaper også bedre flyt og mindre kø i arenaen på arrangementsdagen.

Publisert 15.01.2015

G-max-sport Gilde Obos