Barnas Holmenkolldag

Barnas Holmenkolldag samler for 45. gang tusenvis av barn og familier til verdens største barneskirenn. Spennende og gode aktiviteter fra samarbeidspartnere i aktivitetsområdet setter prikken over i’en denne dagen. Samarbeidspartneren er med på å sikre skiglede for den oppvoksende generasjonen.

Aftenposten og Skiforeningen har tradisjoner for samarbeid fra langt tilbake, til glede for bl. andre hovedstadens innbyggere. Aftenposten bidrar gjennom godt annonsesamarbeid til økt kjennskap om tilbudene fra Barnas Holmenkolldag.

Gilde bidrar til videreføring av stolt norsk skihistorie og kulturarv.  Produkter fra den norske bonden er rik på god og viktig ernæring før og etter utfordringer på ski.

G-Max og G-Sport er deler av hovedsamarbeidspartner Gresvig som også har kjeden Intersport. G-Sport og G-Max er kjedene som har stor bredde og stor dybde i sitt utvalg av sports-, ski- og friluftsutstyr, og er ekstra oppmerksomme på å gi gode råd og veiledning til barnefamilier.

Mills Polarkaviar er tradisjonsrik og sunn ernæring med mye omega3. Polarkaviar er kåret til best i test, og er en favoritt blant alle familiens medlemmer, store som små.

OBOS er svært opptatt av å bidra til å skape gode oppvekstsvilkår og bomiljøer. Skiaktivitet og frisk luft gir barn morsomme stunder, fysiske utfordringer og mestringsglede.

Wasa har laget knekkebrød siden 1919 og er i dag verdens største innen knekkebrød. Wasa Sandwich er ferdigsmurte knekkebrød - et sunt og godt mellommåltid for hele familien!

Imsdal I flere tusen år har vannet strømmet ut fra den underjordiske kilden i naturskjønne Imsdalen som ligger ved foten av fjellkjeden Rondane. Det krystallklare kildevannet har naturen selv foredlet ved grundig filtrering gjennom enorme sandmasser. I dag tappes kildevannet direkte fra kilden over på flasker. Like friskt, rent og velsmakende som naturen skapte det.

Ali – kaffe, Bilia – biler/transport, Bixit – som mellommåtid under en lang dag, Ragn Sells – miljøpartner, Sun Maid – rosiner, Swix – gode ski gir mer skiglede

Publisert 08.03.2017