Publikasjoner og høringsuttalelser

Skiforeningen gir ut Snø & Ski, årbok og årsberetning. Her kan du lese mer om disse publikasjonene. I tillegg finner du også Skiforeningens innspill i høringssaker.

Snø & Ski

Skiforeningens medlemsblad Snø & Ski utkommer fire ganger i året: i februar, mai, september og desember. Bladet sendes til våre 73 000 medlemmer, i et opplag på omlag 45 000.

Om bladet

Etter leserundersøkelse gjennomført i februar 2015 tok vi signalene fra leserne, og gjorde en omlegging og modernisering av bladet. Snø & Ski skal speile Skiforeningen gjennom å være en døråpner til og ekspert på Marka.

Kontakt med redaksjonen

Har du innspill til bladet, gode ideer eller annet, ta kontakt på redaksjon@skiforeningen.no.

Annonsere i Snø&Ski

Ta kontakt med Christine Sørkedalen,  tlf. 928 20 389 eller mail christine.sorkedalen@gmail.com.

Årbok

Skiforeningens årbok utgis årlig, og sendes ut med årets første utgave av Snø & Ski. Årboka byr på spennende lesestoff i form av tidsaktuelle artikler og problemstillinger, og i tillegg nekrologer over æresmedlemmer og Holmenkollmedaljevinnere, Skiforeningens årsberetning med regnskap, resultater fra Holmenkollen, oversikt over utmerkelser, historiske vinnere m.m.

Kjøp årboka innbundet

Alle medlemmer får tilsendt årboken i pocketversjon, med mindre man har reservert seg. Det er imidlertid mulig å kjøpe årboken innbundet. Det kan også ikke-medlemmer gjøre. Bestill på post@skiforeningen.no.

Kontakt med redaksjonen

Har du innspill til årboka, gode ideer eller annet, ta kontakt på redaksjon@skiforeningen.no.

Annonsere i årboka

Affiliates